Pagina 1 van 3

Vileda Actifibre: niet goed, geld terug

Geplaatst: zo 22 mar 2015, 11:56
door marjootje83
Vileda Actifibre: niet goed, geld terug
Zoals met elke Vileda NGGT actie, die éérst in Belgie start en vervolgens ook in Nederland van kracht wordt...

Met sticker op de verpakking?

Indien u niet tevreden bent met dit product en u de terugbetaling ervan wenst, stuur dan in een voldoende gefrankeerde envelop : de originele kassabon (omcirkel het product en de datum), de originele barcode van het product uitgeknipt, de promotie flyer (sticker op de verpakking?), en vermeld op een papier uw naam, adres, e-mailadres, IBAN&BIC duidelijk in hoofdletters. Gelieve alles toe te sturen binnen een termijn van maximaal 15 dagen na aankoopdatum naar : Opération My Expert 2015 – c/o HighCo DATA 10213 – P.B. 71146 – NL-3000 PC Rotterdam.

Aanbod niet cumuleerbaar en enkel geldig bij aankoop van een doek Actifibre tot en met 31/05/2015. Er zal slechts één product per huishouden worden terugbetaald (zelfde adres en IBAN & BIC), gereserveerd voor België, Nederland en Luxemburg. De terugbetaling zal via bankoverschrijving binnen een termijn van 6 à 8 weken na ontvangst van uw aanvraag uitgevoerd worden. Onvolledige, onleesbare, onvoldoende gefrankeerde of te laat ontvangen aanvragen worden niet in rekening genomen.

http://www.vileda.com/nl/promotions

Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug

Geplaatst: ma 23 mar 2015, 12:55
door Shiven
Vanmorgen geïnformeerd bij Blokker, maar daar is deze actie (op dit moment) niet bekend. De dame in de winkel heeft voor mij ook nog de nieuwste folder (week 14) doorgebladerd, maar daar staat deze actie ook (nog) niet in. Verder heb ik nog een vraag uitstaan bij de fabrikant.

Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug

Geplaatst: ma 23 mar 2015, 13:19
door joke1968
deze actie staat in de folder van Blokker. HG doet wat het belooft heet de folder.
nog niet in de winkel gezien

Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug

Geplaatst: wo 25 mar 2015, 15:02
door marjootje83
Reactie terug over de vraag waar de actieformulieren te verkrijgen zijn:

Mevrouw ,
De actie-flyers kunt u vinden bij de winkels die aan dit actie deelnemen.

NB : wij verkopen onze producten aan verkoopcentrales en wij weten dus niet welke winkels hebben onze actifibre besteld...

Beste groeten,

De klantendienst
FHP Vileda

Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug

Geplaatst: wo 25 mar 2015, 16:20
door toos
Bij mijn Blokker hadden ze wel vol op Vileda Actifibre maar zonder Sticker / actie-flyers

ze wisten nergens van

Dus ik wacht nog even om te kopen en uit te proberen

Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug

Geplaatst: vr 27 mar 2015, 11:09
door Shiven
Gisteren heeft een Blokker-medewerkster telefonisch contact opgenomen met hun hoofdkantoor. De promotieflyers worden nu alsnog per post opgestuurd naar de Blokker filialen. ( Ik zag een prijs van 2,99 euro staan voor het schap ).

Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug

Geplaatst: vr 27 mar 2015, 22:00
door Meriam
Eentje gekocht vandaag voor 2,99. De caissiere gaf me gelijk de flyer mee voor geld retour indien niet tevreden.

Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug

Geplaatst: zo 29 mar 2015, 14:13
door marjootje83
In Stein LB bij de Blokker, flyer bij aankoop van de doek!
Het kost je dus wel 1 postzegel, die wordt niet vergoed.

Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug

Geplaatst: do 07 mei 2015, 19:46
door fawaiz
Ik heb meegedaan aan deze actie via HighCo Data Rotterdam en nu krijg ik een brief van HighCo Data asse ( Belgie ) dat zij de uitbetaling niet kunnen verrichten omdat mijn IBAN nummer niet goed is.
Heeft iemand misschien een telefoonnummer hier in Nederland ?
Bedankt

Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug

Geplaatst: do 07 mei 2015, 20:24
door Shiven
@fawaiz, Telefoonummer HighCo-DATA Rotterdam is: 0800-0226991 (ma t/m do 9:00-16:00 uur, vr 9:00-15:00 uur).