75% korting prijsmepper Drachten
75% korting prijsmepper Drachten
Niet gratis maar wel spotgoedkoop.
Bovenop de al hele lage prijzen nu nog eens 75% korting.
Ik ben vandaag geweest. Een veldslag. Morgen wordt het weer aan gevuld.
Hij gaat binnenkort dicht dus alles moet weg.
Ik heb merkgeurkaarsen voor €0,40 p.st, playmobil doos met meerdere poppetjes voor €0,99, merkparfum voor €7,49 en nog meer. 3 tassen vol voor nog €15,00.
Ik zag veel merkdoucheprodukten, wasmiddelen, ed. De winkel gaat wel om half zes dicht.
Morgen nog maar weer eens kijken......
Outlet van Kruidvat?
http://www.prijsmepper.nl/pages/content ... 8-filialen
Bovenop de al hele lage prijzen nu nog eens 75% korting.
Ik ben vandaag geweest. Een veldslag. Morgen wordt het weer aan gevuld.
Hij gaat binnenkort dicht dus alles moet weg.
Ik heb merkgeurkaarsen voor €0,40 p.st, playmobil doos met meerdere poppetjes voor €0,99, merkparfum voor €7,49 en nog meer. 3 tassen vol voor nog €15,00.
Ik zag veel merkdoucheprodukten, wasmiddelen, ed. De winkel gaat wel om half zes dicht.
Morgen nog maar weer eens kijken......
Outlet van Kruidvat?
http://www.prijsmepper.nl/pages/content ... 8-filialen
Re: 75% korting prijsmepper Drachten
Is bij ons in Meppel ook geweest, op de laatste dag mocht je een shopper vullen voor maar 2,50. Heb mega veel knutselspulletjes in geslagen en douchespulletjes. Is echt de moeite waard, hou het goed in de gaten. hier is hij echter weer opnieuw geopend met een nieuw assortiment maar nog steeds prijzen met 75% korting.
Outlet van Kruidvat en Trekpleister
Outlet van Kruidvat en Trekpleister
-
o dan moet ik in meppel er ook maar eens even naar toe.
Wist niet dat hij er weer zat. Bedankt voor de tip
Wist niet dat hij er weer zat. Bedankt voor de tip
Hij zit zekers in Meppel. Heb net vier laken slaapzakken gekocht voor 1 euro per stuk. Geurkaarsjes in blik of als wax voor nog geen 35 cent per stuk of pak. Plaknagels voor iets van 20 cent. Nog heeeeeel veel meer, kom altijd met een tas vol weer thuis
Iemand idee of Heerhugowaard nog open is?
Assen is al gesloten.
Assen is al gesloten.
-
Zekers nog steeds op dezelfde plaats. Vandaag nog een zooi wegwerp bbq's ingeslagen voor 50 cent, nog meer wekpotten met geurkaarsen voor 70 cent, leuke kleding, 1 euro per stuk, en flessen fa voor een prikkie. Ben zo blij met deze winkel!!! Ook strandspeelgoed is zeer goedkoop nu