GTA blue band idee en/of blue band goede start brood
GTA blue band idee en/of blue band goede start brood
https://www.gratisblueband.nl/
1.Loop binnen de actieperiode één kuip Blue Band Idee! en/of één Blue Band Goede Start! Brood*.
2.Ga naar www.gratisblueband.nl en voer de unieke code in (je kunt de code éénmalig gebruiken).
3.Controleer je achternaam en vul je IBAN rekeningnummer (geen jeugd/spaarrekening) en eventueel aanvullende gegevens in.
4.Upload de kassabon met het aankoopbedrag omcirkeld (indien je twee kassabonnen hebt, dan hiervan één foto maken en uploaden).
5.Binnen twee weken ontvang je het complete aankoopbedrag retour op je rekening.
* Blue Band Goede Start! Brood is uitsluitend verkrijgbaar bij Albert Heijn.
actie tot en met 31 januari ( met code?? mogelijk start nieuwe schooljaar??)
1.Loop binnen de actieperiode één kuip Blue Band Idee! en/of één Blue Band Goede Start! Brood*.
2.Ga naar www.gratisblueband.nl en voer de unieke code in (je kunt de code éénmalig gebruiken).
3.Controleer je achternaam en vul je IBAN rekeningnummer (geen jeugd/spaarrekening) en eventueel aanvullende gegevens in.
4.Upload de kassabon met het aankoopbedrag omcirkeld (indien je twee kassabonnen hebt, dan hiervan één foto maken en uploaden).
5.Binnen twee weken ontvang je het complete aankoopbedrag retour op je rekening.
* Blue Band Goede Start! Brood is uitsluitend verkrijgbaar bij Albert Heijn.
actie tot en met 31 januari ( met code?? mogelijk start nieuwe schooljaar??)
Re: GTA blue band idee en/of blue band goede start brood
In de actievoorwaarden staat dat je met beide mee mag doen. Er staat niets vermeld over een actiecode.
Let wel, 1 inzending per adres dus als je met beide mee wilt doen moet je ze tegelijkertijd kopen en in 1x indienen.
Let wel, 1 inzending per adres dus als je met beide mee wilt doen moet je ze tegelijkertijd kopen en in 1x indienen.
volgens de aktie mag je beide produkten gratis proberen maar hoe moet je dan 2 aktiecodes invoeren?
je moet een actiecode invoeren, anders kom je niet verder dan het startscherm
maar hoe kom je aan een code?
maar hoe kom je aan een code?

beetje onduidelijk wat voor code er nou precies ingevoerd moet worden.. en ook vaag dat met dat als je ze alle twee wil kopen dat tegelijk moet gebeuren
Los van deze verwarring wel leuke actie
Bedankt voor het delen!

Los van deze verwarring wel leuke actie

"indien je twee kassabonnen hebt, dan hiervan één foto maken en uploaden"
Dus blijkbaar hoef je ze niet per se tegelijk te kopen.. als je ze maar wel tegelijk indient.
Dus blijkbaar hoef je ze niet per se tegelijk te kopen.. als je ze maar wel tegelijk indient.
Daarom vermoed ik ook dat de actie het komend schooljaar pas begint !!?! ( ivm de code die gevraagd word) nog even geduld hoop ik 

Een héle leuke GTA, MarianneC! Bedankt voor het delen. Mag ik je vragen hoe je aan de informatie mbt deze GTA bent gekomen?
ik kan me vaag herinneren dat mijn dochter een keer een kaartje met actie-code heeft gekregen op de voorschoolse opvang.
Zij hoefde toen het brood niet, vond ze niet lekker.
Ik heb het brood gegeten, maar vond het ook niet smakelijk.
Als ze inderdaad kaartjes met codes uitdelen op de voorschoolse opvang e.d. zal het wel in het begin van het nieuwe schooljaar zijn.
Zij hoefde toen het brood niet, vond ze niet lekker.
Ik heb het brood gegeten, maar vond het ook niet smakelijk.
Als ze inderdaad kaartjes met codes uitdelen op de voorschoolse opvang e.d. zal het wel in het begin van het nieuwe schooljaar zijn.