Ecover Oktober - € 0,75 korting/retour op 1 fles Ecover Toiletreiniger 'Ocean'of 'Den'
Ecover Oktober - € 0,75 korting/retour op 1 fles Ecover Toiletreiniger 'Ocean'of 'Den'
http://nl.ecover.com/nl/ecoverlovers/
€ 0,75 korting/retour op 1 fles Ecover Toiletreiniger 'Ocean'of 'Den'
€ 0,75 korting/retour op 1 fles Ecover Toiletreiniger 'Ocean'of 'Den'
Re: Ecover Oktober - € 0,75 korting/retour op 1 fles Ecover Toiletreiniger 'Ocean'of 'Den'
@Manthan, hoe krijg je die korting? Ik ben Ecolover, maar zie niet hoe je je aankoop kunt indienen. Als ik mijn unieke code wil invoeren staat er een actie van vaatwastbl van Ecover.. Deze week ook nog extra korting bij AH en navraag bij klantenservice; korting op korting vanuit de winkel mag.. Niet als het korting van Ecover zelf zou zijn.
Laatst gewijzigd door Hortensia op di 06 okt 2015, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ecover Oktober - € 0,75 korting/retour op 1 fles Ecover Toiletreiniger 'Ocean'of 'Den'
@Hortensia, ben je ingelogd op de site van Ecoverlovers? (Soms wordt hier niet aan gedacht
).
O ja..inloggen kan pas onderaan de pagina (zie link van Manthan).

O ja..inloggen kan pas onderaan de pagina (zie link van Manthan).
@Shiven, ja dan ben ik al ingelogd. Maar waar je de gegevens dan kunt invoeren geeft een €1terugactie van vaatwastbl van Ecover. De actie van september..
Ah...ik zie het! Kortingisleuk moet deze actie dus nog bijwerken 

Kortingisleuk.nl gaat er direct naar kijken en dit aanpassen.
Concreet: de aanbieding bij AH betreft: 1+1 gratis!Hortensia schreef:Deze week ook nog extra korting bij AH en navraag bij klantenservice; korting op korting vanuit de winkel mag.. Niet als het korting van Ecover zelf zou zijn.
Dan betaal je voor twee producten deze week € 2.79; hiervan kun je via Kortingisleuk.nl € 0,75 terugvragen.
@Shiven, alle Ecover was toch in de aanbieding met 25% korting en niet 1 + 1. Of heb ik wat gemist?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
http://www.ah.nl/zoeken?rq=Ecover&globalsearch=trueHortensia schreef:@Shiven, alle Ecover was toch in de aanbieding met 25% korting en niet 1 + 1. Of heb ik wat gemist?
Bedankt Marry, ik had dus idd wat gemist.
Dan ga ik het wel halen. De prijs per fles is nu dan na aftrek van korting vergelijkbaar met wat ik normaal koop, maar dit rook wel echt fris!
Dan ga ik het wel halen. De prijs per fles is nu dan na aftrek van korting vergelijkbaar met wat ik normaal koop, maar dit rook wel echt fris!