20% extra korting Groupon (lokale deals)
20% extra korting Groupon (lokale deals)
20% extra korting op lokale deals met de kortingscode WVHJ2015
Geldig t/m 7 oktober 2015
Voorwaarden en gebruik
Wanneer je een promotie- of kadocode wilt gebruiken, volg je de volgende stappen:
Selecteer de deal die je wilt kopen
Druk op de “Koop”-knop
Vink het vakje “Gebruik een promotie- of kadocode” aan
Vul de promotie- of kadocode in. We raden je aan om de code te knippen en te plakken om fouten te voorkomen.
Wat je moet weten
Bedenk goed dat promotie- of kadocodes een beperkte geldigheid hebben en dat ze alleen gelden voor een aantal specifieke deals/dealsoorten. Elke afzonderlijke beperking – zoals vervaldatum, maximale korting – zal worden beschreven in de voorwaarden naast de promotie- of kadocode op de websitebanner.
De promotie- of kadocode is slechts één keer geldig tijdens de looptijd van de actie voor één enkele voucher per persoon.
Geldig t/m 7 oktober 2015
Voorwaarden en gebruik
Wanneer je een promotie- of kadocode wilt gebruiken, volg je de volgende stappen:
Selecteer de deal die je wilt kopen
Druk op de “Koop”-knop
Vink het vakje “Gebruik een promotie- of kadocode” aan
Vul de promotie- of kadocode in. We raden je aan om de code te knippen en te plakken om fouten te voorkomen.
Wat je moet weten
Bedenk goed dat promotie- of kadocodes een beperkte geldigheid hebben en dat ze alleen gelden voor een aantal specifieke deals/dealsoorten. Elke afzonderlijke beperking – zoals vervaldatum, maximale korting – zal worden beschreven in de voorwaarden naast de promotie- of kadocode op de websitebanner.
De promotie- of kadocode is slechts één keer geldig tijdens de looptijd van de actie voor één enkele voucher per persoon.
-
Re: 20% extra korting Groupon (lokale deals)
Dank voor het melden. Is nu wel gelukt om te bestellen met korting. Meer korting dan met zussendag. 

Re: 20% extra korting Groupon (lokale deals) Alleen vandaag 20% korting 14:00 -18:00 uur. 21/11/2015
Flash Sale
20 % extra korting op lokaal
Code:
FLASH21
Geldig alleen op 1 artikel.
20 % extra korting op lokaal
Code:
FLASH21
Geldig alleen op 1 artikel.
20% korting lokaal & 10 % korting producten Flashsale 11-12-2015 t/m 19:00 uur
20% extra korting lokaal met code: EXTRA20
10% extra korting op producten met code: BONUS10
LET OP: Korting is alleen vandaag van 15:00 t/m 19:00 uur 11-12-2015
Eenmalig te gebruiken.
Maximale korting 20 euro.
10% extra korting op producten met code: BONUS10
LET OP: Korting is alleen vandaag van 15:00 t/m 19:00 uur 11-12-2015
Eenmalig te gebruiken.
Maximale korting 20 euro.
Re: 20% extra korting Groupon (lokale deals)Van 13:00 t/m 17:00 uur 20% extra korting met code: vrijdag
Van 13:00 T/M 17:00 uur extra korting met code: vrijdag
Tip: als je een gratis accountje aanmaakt via deze website, en vanuit daar naar de Groupon website gaat (dus niet rechtstreeks)
krijg je de volgende extra korting (geld terug) bovenop de 20% kortingscode van Groupon:
- 11,25% op lokale deals
- 10,50% op reizen
- 6,75% op producten & algemeen
https://www.cashbackxl.nl/webshop/details/groupon
Het kortingspercentage (zoals hierboven vermeld) wordt als geld-terug-bedrag bijgeschreven in je account, en na goedkeuring
kan je dit geld direct laten uitbetalen. Hier is geen minimumbedrag voor nodig.
Ik koop Groupons altijd op deze manier, dit loopt bij elkaar best op. Zo kostte mijn laatste Groupon € 47,99 (incl. 20% kortingscode al verrekend) en daar kreeg ik nog € 5,85 op terug (indirecte korting). Dat is dus leuk winkelen zo, korting op korting
krijg je de volgende extra korting (geld terug) bovenop de 20% kortingscode van Groupon:
- 11,25% op lokale deals
- 10,50% op reizen
- 6,75% op producten & algemeen
https://www.cashbackxl.nl/webshop/details/groupon
Het kortingspercentage (zoals hierboven vermeld) wordt als geld-terug-bedrag bijgeschreven in je account, en na goedkeuring
kan je dit geld direct laten uitbetalen. Hier is geen minimumbedrag voor nodig.
Ik koop Groupons altijd op deze manier, dit loopt bij elkaar best op. Zo kostte mijn laatste Groupon € 47,99 (incl. 20% kortingscode al verrekend) en daar kreeg ik nog € 5,85 op terug (indirecte korting). Dat is dus leuk winkelen zo, korting op korting

Laatst gewijzigd door Foxy13 op za 09 jan 2016, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Been thanked: 1 time
@Foxy13: het plaatsen van een referral link is verboden op dit forum. Je mag tips geven aan anderen, maar geen links waardoor je zelf punten ontvangt in een persoonlijk account.
Ik dacht vooral een goeie tip te geven, waar anderen wat aan hebben en geld mee besparen. Bericht is meteen aangepast, zie linkje. Bedankt voor je seintje.
P.S. ik ontving net een nieuwe Groupon mailing voor 10% kortingscode op Hotels & Reizen: code HAPPY16
Kortingsactie eindigt morgen 10/01/16. Max. korting € 20,00.
P.S. ik ontving net een nieuwe Groupon mailing voor 10% kortingscode op Hotels & Reizen: code HAPPY16
Kortingsactie eindigt morgen 10/01/16. Max. korting € 20,00.
-
- Been thanked: 1 time
Vandaag 10% extra korting bij groupon met code 10%
11-01-2016
11-01-2016