AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart
Re: AH gratis tandpasta op de bonuskaart (persoonlijk)
Hier niks in de mail...maar toch de moeite om deze week langs AH te gaan, met de hamsterdingen, 2e gratis....
- tequilacin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Vreemd, ik krijg daar nooit zo'n aanbieding van!
Ik ook (eerder) niet, blijkt dat ze in mijn ongewenste postvak kwamen.tequilacin schreef:Vreemd, ik krijg daar nooit zo'n aanbieding van!
Tasmanta schreef:Ik ook (eerder) niet, blijkt dat ze in mijn ongewenste postvak kwamen.tequilacin schreef:Vreemd, ik krijg daar nooit zo'n aanbieding van!
Ik krijg de e-mailtjes ook nooit terwijl ik mij daar wel voor heb aangemeld. Ook niet in mijn spam-box.
Jammer hoor
Groet,
Marieke
Marieke
Ik had code voor Greets kaart a 2,75 (helemaal onderaan de mail). Ook leuk!
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Was het wel Greetz ? Bij mij was het een code van kaartwereld.nl
teckel00 schreef:Ik had code voor Greets kaart a 2,75 (helemaal onderaan de mail). Ook leuk!
Ja, je hebt gelijk! Kaartwereld. Dank. Excuses voor verwarring
AH verstuurt de mailtjes verspreid. Begin van de middag de nieuwsbrief ontvangen:
Pak een verpakking Oral-B Pro-Expert Professionele Bescherming Tandpasta, laat je persoonlijke Bonuskaart scannen en je krijgt de tandpasta eenmalig gratis mee naar huis.
Let op, hier zijn de volgende actievoorwaarden aan verbonden:
• De actie loopt tot en met zondag 10 juli 2016.
• Maximaal 1 verpakking Oral-B Pro-Expert Professionele Bescherming Tandpasta per klant.
• OP=OP.
• Alleen af te halen met je persoonlijke Bonuskaart, dus check of het nummer op je Bonuskaart klopt met het nummer onder aan deze mail.
Deze aanbieding is alleen geldig voor geselecteerde Mijn Bonus-deelnemers en is niet geldig bij online bestellingen via ah.nl, bij AH to go of AH België. Deze mail kan niet opnieuw verzonden worden.