Ik heb vandaag 2,35 ontvangen van Desk Services en heb geen idee waarvan? Ik wacht nog op het geld van Kleenex en Head & Shoulders maar dat is een ander bedrag???
Iemand een idee?
Opmerking moderator.
Het topic gaat op slot.
Het Kleenex-topic wordt te groot en vervuild als dit topic ermee samengevoegd wordt.
Shiven schreef:Kleenex Nederland
Door een fout in het systeem is de eerste batch met betalingen verzonden zonder kenmerk.
De fout is gecorrigeerd in het systeem en bij toekomstige uitbetalingen zal het juiste kenmerk worden weergegeven.
Bij het Moderator Team heb ik de vraag neergelegd of dit onderwerp "Desk Services 2,35" kan worden gekoppeld aan:
"KLEENEX tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues". http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=4607
ik heb dit bedrag vandaag ook gekregen en nagekeken in mijn aantekeningen.
Ik heb Weide Weelde nog open staan, maar dat is 2,08 voor 2x yoghurt.
En ooit Page vochtig aloe vera opgestuurd, maar mocht geen 2e keer meedoen.
Een paar keer een brief van gehad van desk services, maar niet op gereageerd.
Dat bedrag is volgens mij 1,79
Lijstjes van dit jaar nagekeken, geen één keer een bedrag van 2,35 gehad, wat het is zou ik niet weten, maar ach.....er kan beter teveel binnenkomen als te weinig....
Kleenex dubbelpak original tissues is 2,35 bij AH.
maar ik had Kleenex balsam tissues gekocht (dat was ook de bedoeling : Balsam tissues of zakdoekjes) en daar krijg je volgens de voorwaarden 1,79 van terug.
Begin november opgestuurd.