Pagina 1 van 7
Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)
Geplaatst: wo 23 nov 2016, 22:13
door hoefsmid
Onderwerp en website door moderator aangepast.
Toevoeging moderator: Let op: actiefles met "niet goed, geld terug"- sticker nodig.
Blue Wonder schoonmaakmiddel tegen vet etc. niet goed geld terug.
Zie
http://www.bluewonder.nl/test-het-zelf-nl
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie
Geplaatst: wo 23 nov 2016, 22:38
door Shiven
http://www.bluewonder.nl/test-het-zelf-nl
Niet helemaal tevreden over
Blue Wonder Alles-Reiniger spray,
Bad & Toilet of Kalk-Reiniger?
Natuurlijk hopen wij dat je blij bent met onze producten.
Maar het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent.
Laat ons hier weten waarom en krijg het aankoopbedrag terug.
Wat hebben wij van je nodig?
Graag willen wij de reden weten waarom je ontevreden bent over het product, je volledige adresgegevens, de naam van de winkel waar het product gekocht is en een duidelijk leesbare foto of scan van het complete aankoopbewijs. Ook willen wij graag het aankoopbedrag (na eventuele kortingen) van je weten.
Deze actie geldt voor de volgende producten:
Blue Wonder Alles-Reiniger (spray)
Blue Wonder Bad & Toilet (dop of spray)
Blue Wonder Kalk-Reiniger (dop of spray)
Klik op onderstaande link om een e-mail te openen in je mailprogramma waarin je alle gevraagde gegevens meteen kunt invullen.
Stuur een e-mail voor de Niet goed, geld terug actie
*Als je product(en) met korting hebt gekocht is dat het bedrag dat je van ons terug krijgt. Maximaal 1 fles per huishouden. Blue Wonder kan deze actie op elk moment stoppen.
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie
Geplaatst: do 24 nov 2016, 09:22
door tequilacin
Er gebeurd alleen niets als ik op de EMAIL link klik waar staat----> Stuur een e-mail voor de Niet goed, geld terug actie.
Ik gebruik Microsoft Outlook. Kan iemand met een ander programma waar het wel mee lukt, me misschien vertellen wat er komt te staan in de velden van de geopende Email?
Dank je voor de tip!
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie
Geplaatst: do 24 nov 2016, 09:28
door Famke
Het duurt even voor de mail wordt geladen hier naar
info@bluewonder.nl
Beste klantenservice van Blue Wonder,
Helaas ben ik ontevreden over een Blue Wonder product. Ik wil daarom gebruikmaken van de Blue Wonder Niet goed, geld terug actie.
Hieronder staan mijn adresgegevens, de naam van de winkel waar het product gekocht is, et cetera. Ook heb ik een duidelijk leesbare foto of scan van het complete aankoopbewijs bijgevoegd.
Mijn gegevens:
Naam:
Adres:
Postcode en woonplaats:
IBAN nummer:
Reden van ontevredenheid:
Gekocht bij (naam winkel):
Laatste 4 cijfers van de barcode:
Productiecode (deze zwarte tekst vindt u aan de achterzijde op de flacon, onder het etiket):
Aankoopbedrag na aftrek van eventuele kortingen: €
Bijlage: foto of scan van het complete aankoopbewijs.
Met vriendelijke groet,
...
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie
Geplaatst: do 24 nov 2016, 13:16
door tequilacin
Famke schreef:Het duurt even voor de mail wordt geladen hier naar
info@bluewonder.nl
Beste klantenservice van Blue Wonder,
Helaas ben ik ontevreden over een Blue Wonder product. Ik wil daarom gebruikmaken van de Blue Wonder Niet goed, geld terug actie.
Hieronder staan mijn adresgegevens, de naam van de winkel waar het product gekocht is, et cetera. Ook heb ik een duidelijk leesbare foto of scan van het complete aankoopbewijs bijgevoegd.
Mijn gegevens:
Naam:
Adres:
Postcode en woonplaats:
IBAN nummer:
Reden van ontevredenheid:
Gekocht bij (naam winkel):
Laatste 4 cijfers van de barcode:
Productiecode (deze zwarte tekst vindt u aan de achterzijde op de flacon, onder het etiket):
Aankoopbedrag na aftrek van eventuele kortingen: €
Bijlage: foto of scan van het complete aankoopbewijs.
Met vriendelijke groet,
...
Dank je wel!!!
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie
Geplaatst: vr 25 nov 2016, 19:54
door suriboy
Indien je op link klikt staat een 15 punten vragenlijst om in te vullen.
Opvallendst was punt 15:
"
15. Bijlage 2: foto van gekochte fles MET Niet goed, geld terug sticker.
"
Het zou mogelijk zijn dat ze de aanvraag kunnen weigeren als er geen Niet goed, geld terug sticker op de fles staat.
Ben wezen kijken in de super en op geen enkele een sticker gezien.
Nu duimen maar.
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie
Geplaatst: za 26 nov 2016, 17:12
door sjaak van de Hoek
suriboy schreef:Indien je op link klikt staat een 15 punten vragenlijst om in te vullen.
Opvallendst was punt 15:
"
15. Bijlage 2: foto van gekochte fles MET Niet goed, geld terug sticker.
"
Het zou mogelijk zijn dat ze de aanvraag kunnen weigeren als er geen Niet goed, geld terug sticker op de fles staat.
Ben wezen kijken in de super en op geen enkele een sticker gezien.
Nu duimen maar.
Beste Suriboy , ik hoop dat het lukt zonder actie-sticker.
Wil je ( of iemand anders ) het even laten weten of het wel of niet gelukt is a.u.b.
Ik zit met het zelfde probleem ( en kan nu evt. nog ruilen )
Alvast dank , Sjaak van de Hoek
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)
Geplaatst: zo 27 nov 2016, 22:55
door Huubskeee
Ik heb de flessen gevonden bij Plus, maar geen sticker. Ik ga het er niet op wagen...
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)
Geplaatst: ma 28 nov 2016, 09:06
door tequilacin
Gewoon ingediend. Ik hoor het wel!
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)
Geplaatst: ma 28 nov 2016, 10:17
door Marieke
Ik heb het ook ingediend. Ik laat het wel weten als het gelukt is.