Gratis HEMA cadeaubon van 15 euro + eerste maand gratis meespelen

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Deezers

Gratis HEMA cadeaubon van 15 euro + eerste maand gratis meespelen

Bericht door Deezers »

Als je deze maand een lot neemt bij de Postcode Loterij speel je de eerste maand gratis mee én krijg je een cadeaubon van de HEMA twv 15 euro. Vanaf februari speel je mee voor 13 euro per maand. Je kan opzeggen wanneer je wilt. Voor wie durft: nu aanmelden en direct opzeggen? :lol:
Marga

Re: Gratis HEMA cadeaubon van 15 euro + eerste maand gratis meespelen

Bericht door Marga »

Bedankt voor de tip.
Ik 'durf' dat wel. Doe het ook af en toe bij de Vriendenloterij. Werkt prima.

Paar dagen wachten tot je aanmelding is voltooid en de cadeaubon is verstuurd. Dan gelijk opzeggen.

Voor de postcodeloterij vast even opgezocht. Hier staat de opzeglink : https://www.postcodeloterij.nl/opzeggen/opzegformulier
suriboy

Bericht door suriboy »

Dank, maar ik weet niet of je bij deze loterijen moet aanmelden.

Je staat voor het leven geregistreerd en vervolgens constant gebeld, gemaild en brieven ontvangen waarom je nog steeds geen lid bent.
detulp050

Bericht door detulp050 »

Als je je aanmeldt hiervoor via CashBackXL.nl dan krijg je nog een keer 10 euro per lot op je rekening gestort :lol:
bernadette14

Bericht door bernadette14 »

detulp050 schreef:Als je je aanmeldt hiervoor via CashBackXL.nl dan krijg je nog een keer 10 euro per lot op je rekening gestort :lol:
Hoe snel ontvang ik mijn cashback?

Je krijgt je cashback na minimaal 1 en maximaal 6 maanden op je rekening gestort, gerekend vanaf het moment van aankoop. Gemiddeld duurt het 2 à 3 maanden.

https://www.cashbackxl.nl/support/faqs/ ... n-cashback
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

Ik durf dit niet te doen. Paar keer gedaan en werd binnen week al afgeschreven. Niks eerste maand gratis dan zouden ze niet al afschrijven.
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Marry »

Sue-tje schreef:Ik durf dit niet te doen. Paar keer gedaan en werd binnen week al afgeschreven. Niks eerste maand gratis dan zouden ze niet al afschrijven.
Dat ligt aan het tijstip van aanvragen, als je nu pas einde van de maand januari zou aanvragen, dat is het dus al kort op de betaalde maand februari.
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

We zouden het graag sneller willen doen. Maar we zijn afhankelijk van de webshop waarin je je bestelling hebt gedaan. Hoe lang het precies duurt, hangt af van de webshop.

Een webshop checkt eerst of je je aankoop niet hebt geannuleerd, teruggestuurd of nog niet betaald. Voor annulering en retouren hanteren webshops verschillende termijnen. Het kan zo al snel 30 dagen duren voordat jouw cashback is goedgekeurd.

Na goedkeuring hanteren webshops vaak ook nog een betalingstermijn van 30 dagen. En dat is maand 2.

Je kan dus via deze site meedoen maar krijgt dus de 10 euro niet.
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Marry »

Mijn drie extra gratis loten waren al bijgeschreven op mn account, heb ze dus vandaag ook al meteen weer opgezegd.
Marieke

Bericht door Marieke »

Ook wel eens gedaan maar brief kwam niet aan en voordat ik iemand aan de telefoon had was ik bijna weer 15 euro armer.
Ik laat het zitten, teveel gedoe
Groet,

Marieke
Plaats reactie