Pagina 1 van 2

Kassabon per post versturen naar Scoupy ? probleem opgelost !

Geplaatst: di 24 jan 2017, 11:51
door sjaak van de Hoek
Kassabon per post versturen naar Scoupy ?

Ik heb meegedaan met de Scoupy-actie ; Danone Oikos: van € 1,29* voor € 0
Maar nu is mijn cashback-aanvraag om onduidelijke reden afgekeurd ! ( volgens mij mankeert er niets aan de kassabon )
Deze tekst stond bij de afkeuring ;

Danone Oikos: van €1,29* voor €0
Reden: Voldoet niet aan de voorwaarden
We zien dat de kassabon welke jij hebt ingestuurd niet aan de voorwaarden voldoet. Zou je ons een orginele kassabon voorzien van jouw gegevens (inclusief e-mailadres) en een afdruk van dit bericht per post kunnen sturen naar SCOUPY t.a.v. Klantenservice, Capellalaan 65, 2132JL Hoofddorp. Wij willen graag nakijken of we jouw aanvraag toch kunnen goedkeuren!
Let op: Wij ontvangen graag binnen 14 dagen de kassabon via de post! Ontvangen wij de post na 14 dagen? Kunnen wij deze aanvraag helaas niet meer in behandeling nemen.

Iemand hier ervaring mee ? ( ik heb dit nog nooit gehad in mijn g.t.a.- carrière )
En als de bon dan als nog wordt goedgekeurd krijg je dan ook de porto-kosten vergoed ?
( want het is geen antwoord nummer )

Ik hoor het graag van jullie en alvast dank voor de reactie, Sjaak van de Hoek

Dank voor al jullie goede adviezen , mailcontact gehad met Scoupy .
Onderstaand hun antwoord ( en probleem opgelost ).

SCOUPY Klantenservice (Scoupy Klantenservice) 25 jan. 21:33 CET

Beste Sjaak , bedankt voor je e-mail.
Ik heb de kassabon als nog nagekeken en de betaling als in orde gemaakt. Fijne avond verder.

Met vriendelijke groet, Brenda , SCOUPY Customer Service

Re: Kassabon per post versturen naar Scoupy ?

Geplaatst: di 24 jan 2017, 11:59
door Mario
Moet nog 'n postzegel op ook nog.....dan heb je het veel te duur, al die moeite, plus postzegel?

Re: Kassabon per post versturen naar Scoupy ?

Geplaatst: di 24 jan 2017, 12:47
door ner
Ik heb het 1 keer gehad dat een kassabon werd afgekeurd, maar daar stond wel een duidelijke reden bij, dat de kassabon onduidelijk was. Werd verzocht om een nieuwe foto in te sturen, heb ik gedaan, toen goedgekeurd.
Vraag anders naar de ware reden van afkeuring en/of je een nieuwe foto van de kassabon kan opsturen. Misschien is het dan snel opgelost.

Re: Kassabon per post versturen naar Scoupy ?

Geplaatst: di 24 jan 2017, 12:48
door minie
ik heb ook wel eens een afkeuring gehad van scoupy, maar dan kon ik via de app gewoon opnieuw een foto van de bon insturen. niet per post

Re: Kassabon per post versturen naar Scoupy ?

Geplaatst: di 24 jan 2017, 12:55
door Shiven
sjaak, op "Scoupy Facebook" tussen de berichten van de bezoekers gelezen dat een dame dit ook had meegemaakt...en vervolgens raakte haar kassabon bij Scoupy zoek, althans dat schreef ze. Ze bleef oeverloos hierover mailen...
Suggestie: Ik zou eerst om meer informatie vragen; wellicht wordt er dan alsnog het een en ander opgehelderd.

Re: Kassabon per post versturen naar Scoupy ?

Geplaatst: di 24 jan 2017, 13:08
door testpiet
Jammer dat ze niet even melden wat er verkeerd aan is, mocht de bon bijv. slecht te lezen zijn dan zou je hem nog eens opnieuw kunnen scannen(kopie maken). Dacht wel dat in de voorwaarden stond dat je 4 weken de bon moet bewaren voor eventuele controle(geldt voor alle gta's). Maar vind dan wel dat ze een antwoordnummer mogen hebben voor het opsturen. Ligt het misschien aan de aankoopdatum?

Re: Kassabon per post versturen naar Scoupy ?

Geplaatst: di 24 jan 2017, 13:12
door Marry
Ik zou inderdaad ook even mailen met de vraag wat er dan precies mis aan is.

Re: Kassabon per post versturen naar Scoupy ?

Geplaatst: di 24 jan 2017, 13:29
door greetje11
Mailen en een foto van de bon bijvoegen .en melden dat je toch echt de portkosten te hoog vindt.
Staat de datum er niet op of de winkel bovenaan.
Dat soort dingen. Succes

Re: Kassabon per post versturen naar Scoupy ?

Geplaatst: di 24 jan 2017, 19:09
door Shiven
Scoupy: "Bedankt voor je bericht! Indien een consument een kassabon per post moet opsturen naar ons, wordt de postzegel vergoed indien de aanvraag wordt goedgekeurd. Indien een aanvraag wordt afgekeurd zal de postzegel niet vergoed worden. De portokosten zijn 0,73 euro en deze worden bij het cashback bedrag opgeteld".

Re: Kassabon per post versturen naar Scoupy ?

Geplaatst: di 24 jan 2017, 20:18
door Famke
Shiven schreef:Scoupy: "Bedankt voor je bericht! Indien een consument een kassabon per post moet opsturen naar ons, wordt de postzegel vergoed indien de aanvraag wordt goedgekeurd. Indien een aanvraag wordt afgekeurd zal de postzegel niet vergoed worden. De portokosten zijn 0,73 euro en deze worden bij het cashback bedrag opgeteld".
Alleen jammer dat Scoupy achterloopt want een postzegel kost tegenwoordig 0,78 euro.