Kassabon per post versturen naar Scoupy ? probleem opgelost !
Geplaatst: di 24 jan 2017, 11:51
Kassabon per post versturen naar Scoupy ?
Ik heb meegedaan met de Scoupy-actie ; Danone Oikos: van € 1,29* voor € 0
Maar nu is mijn cashback-aanvraag om onduidelijke reden afgekeurd ! ( volgens mij mankeert er niets aan de kassabon )
Deze tekst stond bij de afkeuring ;
Danone Oikos: van €1,29* voor €0
Reden: Voldoet niet aan de voorwaarden
We zien dat de kassabon welke jij hebt ingestuurd niet aan de voorwaarden voldoet. Zou je ons een orginele kassabon voorzien van jouw gegevens (inclusief e-mailadres) en een afdruk van dit bericht per post kunnen sturen naar SCOUPY t.a.v. Klantenservice, Capellalaan 65, 2132JL Hoofddorp. Wij willen graag nakijken of we jouw aanvraag toch kunnen goedkeuren!
Let op: Wij ontvangen graag binnen 14 dagen de kassabon via de post! Ontvangen wij de post na 14 dagen? Kunnen wij deze aanvraag helaas niet meer in behandeling nemen.
Iemand hier ervaring mee ? ( ik heb dit nog nooit gehad in mijn g.t.a.- carrière )
En als de bon dan als nog wordt goedgekeurd krijg je dan ook de porto-kosten vergoed ?
( want het is geen antwoord nummer )
Ik hoor het graag van jullie en alvast dank voor de reactie, Sjaak van de Hoek
Dank voor al jullie goede adviezen , mailcontact gehad met Scoupy .
Onderstaand hun antwoord ( en probleem opgelost ).
SCOUPY Klantenservice (Scoupy Klantenservice) 25 jan. 21:33 CET
Beste Sjaak , bedankt voor je e-mail.
Ik heb de kassabon als nog nagekeken en de betaling als in orde gemaakt. Fijne avond verder.
Met vriendelijke groet, Brenda , SCOUPY Customer Service
Ik heb meegedaan met de Scoupy-actie ; Danone Oikos: van € 1,29* voor € 0
Maar nu is mijn cashback-aanvraag om onduidelijke reden afgekeurd ! ( volgens mij mankeert er niets aan de kassabon )
Deze tekst stond bij de afkeuring ;
Danone Oikos: van €1,29* voor €0
Reden: Voldoet niet aan de voorwaarden
We zien dat de kassabon welke jij hebt ingestuurd niet aan de voorwaarden voldoet. Zou je ons een orginele kassabon voorzien van jouw gegevens (inclusief e-mailadres) en een afdruk van dit bericht per post kunnen sturen naar SCOUPY t.a.v. Klantenservice, Capellalaan 65, 2132JL Hoofddorp. Wij willen graag nakijken of we jouw aanvraag toch kunnen goedkeuren!
Let op: Wij ontvangen graag binnen 14 dagen de kassabon via de post! Ontvangen wij de post na 14 dagen? Kunnen wij deze aanvraag helaas niet meer in behandeling nemen.
Iemand hier ervaring mee ? ( ik heb dit nog nooit gehad in mijn g.t.a.- carrière )
En als de bon dan als nog wordt goedgekeurd krijg je dan ook de porto-kosten vergoed ?
( want het is geen antwoord nummer )
Ik hoor het graag van jullie en alvast dank voor de reactie, Sjaak van de Hoek
Dank voor al jullie goede adviezen , mailcontact gehad met Scoupy .
Onderstaand hun antwoord ( en probleem opgelost ).
SCOUPY Klantenservice (Scoupy Klantenservice) 25 jan. 21:33 CET
Beste Sjaak , bedankt voor je e-mail.
Ik heb de kassabon als nog nagekeken en de betaling als in orde gemaakt. Fijne avond verder.
Met vriendelijke groet, Brenda , SCOUPY Customer Service