gratis appeltaartje bij AH
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
gratis appeltaartje bij AH
De volgende actie staat al op nl.pepper.com en spydeals.nl:
Omdat het &meer programma van ABN amro 1 jaar bestaat kun je door het uitprinten van de volgende bon EN met je bonuskaart een gratis taartje afhalen. Officieel is deze actie alleen voor klanten van ABN-Amro die deelnemen aan dit programma.
https://www.abnamro.nl/nl/images/Generi ... _Heijn.pdf
UPDATE: inmiddels zijn de voorwaarden veranderd: naast de bon en je bonuskaart moet je ook je ABN-AMRO pas laten zien
Omdat het &meer programma van ABN amro 1 jaar bestaat kun je door het uitprinten van de volgende bon EN met je bonuskaart een gratis taartje afhalen. Officieel is deze actie alleen voor klanten van ABN-Amro die deelnemen aan dit programma.
https://www.abnamro.nl/nl/images/Generi ... _Heijn.pdf
UPDATE: inmiddels zijn de voorwaarden veranderd: naast de bon en je bonuskaart moet je ook je ABN-AMRO pas laten zien
Laatst gewijzigd door lupus op di 04 apr 2017, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: gratis appeltaartje bij AH
Als je nu op de link klikt komt er te staan dat je je bonuskaart moet laten scannen en je ABN-Amro bankpas laten zien.
Hier ook zonder problemen opgehaald als niet-ABN klant 
Maar ze gingen wel had die taartjes vandaag! Daarom ben ik ook altijd een van de eerste als er zulke acties zijn... vaak is de pret van korte duur

Maar ze gingen wel had die taartjes vandaag! Daarom ben ik ook altijd een van de eerste als er zulke acties zijn... vaak is de pret van korte duur

- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 11 times
Hier ook gehaald met bon , maar moest wel mijn ABN AMRO-pas laten zien
Tof! Hier beide ABN klant mét 'En Meer' en beide een eigen bonuskaart dus hier gaan we eens even legaal gebruik van maken 

Kan het ook met de zelfscan? Dat last veel op, ik ga het proberen, en de uitkomst posten.
Zelfscan lukt niet, tenminste niet bij mijn AH. Ik kreeg een scanbon mee en heb al mijn boodschappen aan de infobalie betalen moeten.Mariken72 schreef:Kan het ook met de zelfscan? Dat last veel op, ik ga het proberen, en de uitkomst posten.
In de winkel zelfs zei de medewerker tegen me dat ik bij de zelfscan alles moest betalen om dan via de infobalie het geld voor het taartje terug te krijgen (kon ik echter niet doen).
Ik had het laatste taartje van de winkel kunnen bemachtigen, het kostte 3,99€ en het ligt bij de verse broodjes.
Bij mij hoefden ze geen ABN AMRO pasje te zien (heb ik echter wel).