Pagina 1 van 5

Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: vr 19 mei 2017, 22:29
door marjootje83
Titel aangepast en quote Marry toegevoegd door moderator

Mijn man zag op tv vanavond een reclame op RtL4 (vrijdagavond).
van de Plus / Omo;
"alleen deze week bij Plus: OMO niet schoon geld terug garantie ".

Heb internet afgestruind, maar kan niks vinden.
Marry schreef:https://static.scoupy.nl/omo/

Omo wast door en door schoon, zelfs in korte wasprogramma’s. Hierdoor komt de bodem van de wasmand snell in zicht. Omo: de slimme manier van stralend schoon.
Probeer nu Omo zonder risico. Niet schoon? Geld terug!

Omo vloeibaar wasmiddel voor de witte en bonte was
• Vloeibaar wasmiddel voor de witte en bonte was. (Ook verkrijgbaar in poedervorm).
• Goed voor 16 wasbeurten.
• Geschikt voor korte wasprogramma’s.

Omo klein & krachtig voor de witte en bonte was
• Extra geconcentreerde formule, dus beter voor het milieu.
• Goed voor 20 wasbeurten.
• Geschikt voor korte wasprogramma’s.

- Alleen geldig op Omo vloeibaar wasmiddel Wit 1,1 l (flacon 16 wasbeurten), Omo vloeibaar wasmiddel Kleur 1,1 l (flacon 16 wasbeurten), Omo Klein & Krachtig Wit 700 ml (flacon 20 wasbeurten) of Omo Klein & Krachtig Kleur 700 ml (flacon 20 wasbeurten).
- Alleen aankopen die gedaan zijn bij een van de volgende supermarkten worden vergoed: PLUS, SPAR, Coop, Dirk, Hoogvliet, DekaMarkt, DEEN, Boni, Nettorama, Agrimarkt, Poiesz, Jan Linders, Vomar en EMTÉ.
- Je dient de 3 vragen naar waarheid te beantwoorden wanneer je gebruik wilt maken van deze actie.
- Maximaal één deelnemend product per persoon.
- Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
- Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
- Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
- (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
Deze geld-terug-actie is begonnen op 08-05-2017. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Deze actie eindigt op 04-06-2017 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks is uitbetaald.

Re: Omo : Plus supermarkt NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: vr 19 mei 2017, 23:24
door Yakki
Precies dat probleem had ik ook begin deze week :(

Re: Omo : Plus supermarkt NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: wo 31 mei 2017, 21:39
door Marry
https://static.scoupy.nl/omo/

Omo wast door en door schoon, zelfs in korte wasprogramma’s. Hierdoor komt de bodem van de wasmand snell in zicht. Omo: de slimme manier van stralend schoon.
Probeer nu Omo zonder risico. Niet schoon? Geld terug!

Omo vloeibaar wasmiddel voor de witte en bonte was
• Vloeibaar wasmiddel voor de witte en bonte was. (Ook verkrijgbaar in poedervorm).
• Goed voor 16 wasbeurten.
• Geschikt voor korte wasprogramma’s.

Omo klein & krachtig voor de witte en bonte was
• Extra geconcentreerde formule, dus beter voor het milieu.
• Goed voor 20 wasbeurten.
• Geschikt voor korte wasprogramma’s.

- Alleen geldig op Omo vloeibaar wasmiddel Wit 1,1 l (flacon 16 wasbeurten), Omo vloeibaar wasmiddel Kleur 1,1 l (flacon 16 wasbeurten), Omo Klein & Krachtig Wit 700 ml (flacon 20 wasbeurten) of Omo Klein & Krachtig Kleur 700 ml (flacon 20 wasbeurten).
- Alleen aankopen die gedaan zijn bij een van de volgende supermarkten worden vergoed: PLUS, SPAR, Coop, Dirk, Hoogvliet, DekaMarkt, DEEN, Boni, Nettorama, Agrimarkt, Poiesz, Jan Linders, Vomar en EMTÉ.
- Je dient de 3 vragen naar waarheid te beantwoorden wanneer je gebruik wilt maken van deze actie.
- Maximaal één deelnemend product per persoon.
- Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
- Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
- Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
- (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
Deze geld-terug-actie is begonnen op 08-05-2017. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Deze actie eindigt op 04-06-2017 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks is uitbetaald.

Re: Omo : Plus supermarkt NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: wo 31 mei 2017, 22:11
door agnes1971
Bijzonder de actie eindigt op 4/6 en hij staat nog op 100% :(

Re: Omo : Plus supermarkt NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: wo 31 mei 2017, 22:42
door kuikentje
Misschien later pas geactiveerd dan dat het in de planning stond en dat de datum nog aangepast moet worden?

Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: wo 31 mei 2017, 23:28
door marjootje83
Navraag gedaan bij de Plus (landelijk), zouden het uitzoeken maar geen respons.

Re: Omo : Plus supermarkt NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: do 01 jun 2017, 01:09
door suriboy
Marry schreef: - Je dient de 3 vragen naar waarheid te beantwoorden wanneer je gebruik wilt maken van deze actie.
Wellicht moet ik mijn bril vervangen: waar zijn de 3 vragen?

Re: Omo : Plus supermarkt NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: do 01 jun 2017, 08:08
door Marry
suriboy schreef:
Marry schreef: - Je dient de 3 vragen naar waarheid te beantwoorden wanneer je gebruik wilt maken van deze actie.
Wellicht moet ik mijn bril vervangen: waar zijn de 3 vragen?
Ik heb ze ook niet kunnen vinden...misschien na het uploaden van de kassabon

Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: do 01 jun 2017, 08:45
door Mario
4. Om vast te kunnen stellen dat de was na het volgen van de onder 3.2 genoemde wasinstructies niet schoon is geworden, wordt de deelnemer gevraagd de volgende vragen te beantwoorden:
a. Met welk Omo actieproduct heb je gewassen?
b. Met welk wasprogramma heb je gewassen en hoe lang is de kleding in contact met water en het Omo actieproduct geweest?
c. Wat voor soort vlek is niet uit de kleding gekomen en hoe oud was deze vlek?

Staat in de actievoorwaarden.....maar waar dat ingevuld moet worden zou ik ook niet kunnen vinden....

Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: do 01 jun 2017, 09:54
door Mario
Als ik geklikt heb op : stuur je bon in, en dan kijk bij de actievoorwaarden, dan mag je niet 1x per persoon meedoen, maar 1 x per adres/familie: zie punt 5.



1. Elk in Nederland woonachtig persoon is gerechtigd aan deze actie deel te nemen.
2. Indien je jonger bent dan 18 jaar bent, dien je toestemming te hebben van je wettelijke vertegenwoordiger om mee te kunnen doen aan de actie.
3. Medewerkers van Unilever die betrokken zijn bij deze actie en door Unilever ingeschakelde derde(n) zijn uitgesloten van deelname.
4. Deelname aan de actie is gratis gedurende de actieperiode van 08-05-2017 t/m 04-06-2017– 12.00 uur ’s middags. De klacht moet ingediend zijn in deze actieperiode indien men wilt deelnemen aan de actie.
5. Er wordt slechts één actieproduct per familie wonende op hetzelfde adres toegekend.
6. Je kan maar één keer geld terug vragen per kassabon, IBAN-nummer en huishouden.