merci chocolade tabletten: van €1,79* voor €0,50 (Exclusief voor jou @ Jumbo)
merci chocolade tabletten: van €1,79* voor €0,50 (Exclusief voor jou @ Jumbo)
Probeer één merci Chocolade tablet voor €0,50. SCOUPY stort het verschil terug.
Verkrijgbaar in de smaken:
amandel-hazelnoot
coffee & cream
puur 72%
Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
Deze cashback actie is begonnen op 13-09-2017. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
Alleen geldig op merci Amandel-hazelnoot 100 gr, merci Coffee & Cream 100 gr of merci Puur 72% 100 gr.
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/merc ... 0/49456/co
Verkrijgbaar in de smaken:
amandel-hazelnoot
coffee & cream
puur 72%
Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
Deze cashback actie is begonnen op 13-09-2017. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
Alleen geldig op merci Amandel-hazelnoot 100 gr, merci Coffee & Cream 100 gr of merci Puur 72% 100 gr.
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/merc ... 0/49456/co
-
Re: merci chocolade tabletten: van €1,79* voor €0,50 (Exclusief voor jou @ Jumbo)
Waarom wordt dit soort berichten op dit forum geplaatst. Het is toch alleen voor jou bestemd.
Re: merci chocolade tabletten: van €1,79* voor €0,50 (Exclusief voor jou @ Jumbo)
ja, dat is al vaker geschreven hier.
Maar veel mensen en ik ook zien dat toch graag vermeld.
Dan kan je in je eigen account even kijken of je dat aanbod ook hebt. Dan kan je dan meteen van dat aanbod gebruik maken, voordat het al weer aan het maximum is.
Ik heb ook al gekeken en helaas heb ik die niet in mijn account staan. Volgende keer ben ik er misschien weer bij met een speciaal voor jou aanbieding.
Maar veel mensen en ik ook zien dat toch graag vermeld.
Dan kan je in je eigen account even kijken of je dat aanbod ook hebt. Dan kan je dan meteen van dat aanbod gebruik maken, voordat het al weer aan het maximum is.
Ik heb ook al gekeken en helaas heb ik die niet in mijn account staan. Volgende keer ben ik er misschien weer bij met een speciaal voor jou aanbieding.
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Wow, dat ging snel! De merci chocolade tablet-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 16-11-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 16-11-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
Famke schreef:Wow, dat ging snel! De merci chocolade tablet-actie is afgelopen.
Staat bij mij nog compleet groen hoor!? Vandaag ook pas toegekend aan mij!
Ik had hem ook al een keer gekocht, ingediend en terug gekregen.Miranda schreef:Famke schreef:Wow, dat ging snel! De merci chocolade tablet-actie is afgelopen.
Staat bij mij nog compleet groen hoor!? Vandaag ook pas toegekend aan mij!
Vandaag stond hij er bij mij weer in.
Weer gekocht, ingediend en ook al goedgekeurd.

nogmaals Merci chocoladereep bij Scoupy voor 0,50?
Zijn hier meer mensen die deze aktie opnieuw op de website van Scoupy hebben staan?
Ik heb al meegedaan, ingestuurd 9 november.
Zouden we nogmaals kunnen inzenden?
Ik heb al meegedaan, ingestuurd 9 november.
Zouden we nogmaals kunnen inzenden?
Je kan gewoon opnieuw indienen.
Ik heb nog even in mijn lijst nagekeken, en beide coupons zitten erin (beide gekocht, ingediend en uitbetaald).
De eerste is afgelopen (eind datum 16 november), en de andere is nog gewoon groen.
Ik heb nog even in mijn lijst nagekeken, en beide coupons zitten erin (beide gekocht, ingediend en uitbetaald).
De eerste is afgelopen (eind datum 16 november), en de andere is nog gewoon groen.