Purina One kattenvoer: DOE DE 21 DAGEN TEST

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
marjootje83

Purina One kattenvoer: DOE DE 21 DAGEN TEST

Berichtdoor marjootje83 » di 17 apr 2018, 17:00

Bij de Albert Heijn actiezakken Purina One kattenvoer.
Roze tekst.
21 dagen test - zie hoe de gezondheid van je kat verandert - Of krijg het aankoopbedrag retour.

Ik kan op de site niet vinden hóe dat je het geld kan terugvragen.

DOE DE 21 DAGEN TEST
https://www.purina.nl/kat/one/3wc

Voorwaarden:
https://www.purina.nl/kat/one/3wc/terms-and-conditions

1) Om mee te doen aan de Test, moeten de deelnemers een account aanmaken met of zonder foto van de deelnemende kat en de procedure volgen die op http://www.purina-one.nl wordt uitgelegd. De foto moet voldoen aan de bepalingen van artikel 5 van deze voorwaarden.

2) Per kat is slechts één inzending (de ‘inzending’) toegestaan. De deelnemers kunnen meedoen met meer dan één kat, maar in geen geval met meer dan vijf katten per deelnemer.

Hoeveel katten mag ik inschrijven voor de 21 Dagen Test?
Je mag maximaal 5 katten inschrijven voor de 21 Dagen Test.
0 x

aktie

Re: Purina One kattenvoer: DOE DE 21 DAGEN TEST

Berichtdoor aktie » di 17 apr 2018, 21:17

Ingewikkeld. Je moet na afloop een foto van je kat opsturen zonder dat er iets anders bij opstaat en hij mag geen halsband. Mijn katten dragen een seresto vlooien - teken band die niet meer af kan als je hem om hebt gedaan. Ben niet van plan die kapot te knippen, dus kan niet testen.
0 x

ikka

Berichtdoor ikka » di 17 apr 2018, 23:15

Of topic:
Ik zou zelf als de wiedeweerga die gifband afknippen en eventueel een pipet Stronghold geven.
En zelfs dat zou ik niet eens preventief doen.

aktie schreef:Ingewikkeld. Je moet na afloop een foto van je kat opsturen zonder dat er iets anders bij opstaat en hij mag geen halsband. Mijn katten dragen een seresto vlooien - teken band die niet meer af kan als je hem om hebt gedaan. Ben niet van plan die kapot te knippen, dus kan niet testen.
0 x

aktie

Berichtdoor aktie » wo 18 apr 2018, 07:06

ikka schreef:Of topic:
Ik zou zelf als de wiedeweerga die gifband afknippen en eventueel een pipet Stronghold geven.
En zelfs dat zou ik niet eens preventief doen.

aktie schreef:Ingewikkeld. Je moet na afloop een foto van je kat opsturen zonder dat er iets anders bij opstaat en hij mag geen halsband. Mijn katten dragen een seresto vlooien - teken band die niet meer af kan als je hem om hebt gedaan. Ben niet van plan die kapot te knippen, dus kan niet testen.

Mijn kat komt zonder band elke dag met een stuk of 10 teken thuis. Ik wil geen risico dat een teek mijn kleine kinderen bijt. Ben zelf ook al een aantal keren gebeten en dat is gelukkig nog goed afgelopen.
0 x

Terug naar “Gratis”