Ben je klant van Essent? Vraag dan met je klantnummer gratis een voucher aan waarmee je bij de HEMA een gratis appeltaart kan ophalen! Nog geen klant bij Essent? Dan heeft Essent tijdelijk een superaanbod voor je: € 160,- welkomstkorting bij een 1-jarig contract.
2 gedachten over “Gratis HEMA taart voor Essent klanten”
Reacties zijn gesloten.
A priori dank ik Essent en Hema voor de bijzonder lekkere appeltaart!
Wellicht….een tip aan de logistiek manager/communicator met leverancier, lees: de uiteindelijk laatste Essent-schakel van deze actie.
Hadden hedenmorgen hadden wij zeer vervelende ervaring bij een Hema-vestiging te Raalte.
Sta aan de kassa (flinke rij mensen achter me) voor de check-out van o.m. onderhavige taart en raad wat : word strikt gehouden aan een papieren, dus uitgeprinte, taart-voucher met daarop, o.i. het Essent/Hema actie-barcodesysteem EN een naar we aannemen uniek Essent-/Hema-administratief klantnummer?
Dacht… in deze digitale (lees: paperless) wereld gewoon betreffende gepersonifieerde Essent-mail op mijn IPhone te kunnen laten zien en beide barcodes, conform kassa-instructie , door de caissière te laten inscannen….!
Nou…wat een deceptie…. werd door een ( bijgeroepen) leidinggevende medewerkster ‘als een kleuter’ terecht gewezen, met daarbij de opmerking dat Hema nu/ anders de taart zelf moet/zou moeten betalen….en dat er op deze wijze extra taarten zouden kunnen worden gehaald….?!
Tja, nu lees ik alles nog eens door en staat er inderdaad – op eerste en negende regel- dat er een geprinte versie wordt gevraagd als kassadocument.
Als nu daarbij een goede reden was opgenomen, bijvoorbeeld het technisch argument dat kassascanners op het ‘glazen’ scherm van de diverse mobile devices de barcodes niet correct kunnen inlezen, dan was ‘de printactie ‘ voor een ieder een zwaarwegender en zeer acceptabel argument geweest!
Nu ben ik te goeder trouw en met de (door een ieder ingeprente) duurzaamheidsvlag in top op pad gegaan, dus zonder print, maar met telefoon …. ,
Daar sta je dan en moet je aanhoren dat ‘ je zo meerdere taarten kunt gaan halen’ ….NIET dat de kassa anders niet goed zou kunnen gaan werken……!
Ergo…mijn fout (!) dat ik niet goed gelezen heb, maar bij Hema snappen ‘ze’ geen laars van de daadwerkelijke argumentatie rond het papieren voucher; voelde me daardoor bijna een fraudeur…dat en plein public benadrukt door de medewerkster….!
P.s.: ben thuis direct de voucher gaan afdrukken en heb deze alsnog gebracht ter voorkoming van een administratief-inter foute afrekening bij deze Hema.
De site van Essent geeft aan dat de actie is afgelopen.