VLOOIEN
Help, mijn huisdier heeft vlooien..!
Er is niets zo vervelend als vlooien in huis hebben. Uw huisdieren en het hele gezin zitten met jeuk opgescheept: u moet er niet aan denken! FRONTLINE Combo® biedt u de oplossing aan! Bent u nog niet bekend met FRONTLINE Combo en wilt u gratis kennismaken?
*Vraag via deze website een gratis pipet FRONTLINE Combo® aan
http://www.frontlineacties.nl/sampleprogram/
Maak gratis kennis met de Frontline Combo
Re: Maak gratis kennis met de Frontline Combo
Je moet je hond of kat meenemen naar de winkel. Nou zie mij al met mijn kat naar de winkel gaan, hij houd niet van auto rijden en dan in zo'n reiskratje. Laat de aktie wel voorbij gaan
Beste a,
In deze e-mail vindt u een link naar uw Coupon. Deze geeft u recht op 1 pipet FRONTLINE Combo® Hond of Kat naar keuze. Deze Coupon kunt u uitprinten en meenemen naar uw geselecteerde dierenspeciaalzaak: Pets Place Retail BV. Het is belangrijk dat u uw hond of kat meebrengt naar de dierenspeciaalzaak. De gratis pipet wordt ter plekke toegediend.
Download hier uw persoonlijke coupon en print hem uit.
Met vriendelijke groet,
FRONTLINE Combo®
Beste a,
In deze e-mail vindt u een link naar uw Coupon. Deze geeft u recht op 1 pipet FRONTLINE Combo® Hond of Kat naar keuze. Deze Coupon kunt u uitprinten en meenemen naar uw geselecteerde dierenspeciaalzaak: Pets Place Retail BV. Het is belangrijk dat u uw hond of kat meebrengt naar de dierenspeciaalzaak. De gratis pipet wordt ter plekke toegediend.
Download hier uw persoonlijke coupon en print hem uit.
Met vriendelijke groet,
FRONTLINE Combo®
mijn katjes zouden zo goed als getraumatiseerd raken als ik ze met de bus moet meenemen en dan naar een winkel vol met dieren
beetje een vreemde actie

beetje een vreemde actie

-
pets place van lenneplaan groningen deed heel moeilijk hij had hem ook niet degene die ik moest hebben
en vroeg ook nog is het je alleen te doen om een gratis pipet(nou ja dus)
dacht dat de aktie al afgelopen was
vreemd allemaal
en vroeg ook nog is het je alleen te doen om een gratis pipet(nou ja dus)
dacht dat de aktie al afgelopen was
vreemd allemaal
Inderdaad geen fijne actie. Ik ga mijn kat echt niet meenemen als het niet nodig is.
pets place kronenburg arnhem ;
geen enkel probleem, was wel even zoeken voor hen hoe de actie werkte maar verder....geen kat meegenomen, weet zeker dat ze dat ook niet hadden gewild ( 6,5 kilo erg nerveuze kat in de winkel die altijd de bak volpoept als er gereisd word
)
geen enkel probleem, was wel even zoeken voor hen hoe de actie werkte maar verder....geen kat meegenomen, weet zeker dat ze dat ook niet hadden gewild ( 6,5 kilo erg nerveuze kat in de winkel die altijd de bak volpoept als er gereisd word

- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 14 times