gratis Supradyn multi-vitamines (bij aankoop van 5 euro) op 1 september Kruidvat
gratis Supradyn multi-vitamines (bij aankoop van 5 euro) op 1 september Kruidvat
gratis Supradyn multi-vitamines (25 stuks)
bij een besteding vanaf 5,00
bij Kruidvat op dinsdag 1 september
bij een besteding vanaf 5,00
bij Kruidvat op dinsdag 1 september
Re: gratis Supradyn multi-vitamines (bij aankoop van 5 euro) op 1 september Kruidvat
ik was vanmorgen rond 9.30 uur bij Kruidvat.
Vanwege een andere aanbieding uit de folder die ik wilde hebben, ging ik op tijd. Dan kon ik de gratis Supradyn ook nog mee krijgen.
Maar ik kreeg een buisje multi-vitamnies mee van kruidvat eigen merk, prijs 2,49 zag ik op de kassabon.
Is toch een heel ander bedrag dan Supradyn van 6,95.
Vanwege een andere aanbieding uit de folder die ik wilde hebben, ging ik op tijd. Dan kon ik de gratis Supradyn ook nog mee krijgen.
Maar ik kreeg een buisje multi-vitamnies mee van kruidvat eigen merk, prijs 2,49 zag ik op de kassabon.
Re: gratis Supradyn multi-vitamines (bij aankoop van 5 euro) op 1 september Kruidvat
ik zie dit nu pas en heb vanochtend helemaal niks gekregen...
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Klopt helemaal heb al een reactie van Kruidvat:petra11 schreef:ik was vanmorgen rond 9.30 uur bij Kruidvat.
Hoi, de Supradyn Gummies zijn inderdaad niet geleverd. Dit kwam door een onvoorziene leveringsfout. We hebben onze winkels hierover een bericht gestuurd, zij mochten i.p.v. de gummies één van de volgende producten meegeven:
Kruidvat Vitamine C-1000 20 stuks
Kruidvat Vitamine C+ijzer 20 stuks
Kruidvat Multivitaminen&Mineralen 20 stuks
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Als je via facebook contact opneemt met Kruidvat kunnen ze het filiaal laten weten dat je ze alsnog wilt komen halen, met de kassabonminie schreef:ik zie dit nu pas en heb vanochtend helemaal niks gekregen...
Hier ook keuze uit buisje vitamine c of vitamine c met ijzer.
Handig voor de herfst/winter..
Handig voor de herfst/winter..
Heb ook niets gekregen, was uitverkocht was er iets voor 11.15 uur en zo druk was het niet in de winkel
wat een flut-actie van Kruidvat.
Staat groot in de folder en dan krijgen ze de artikelen niet binnen door een fout.
Staat groot in de folder en dan krijgen ze de artikelen niet binnen door een fout.
- Lois
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 20 times
Zonde, dat ze zulke acties toch niet beter doen.
Met die Oral-B was het bij vele ook al een aanfluiting.
Met die Oral-B was het bij vele ook al een aanfluiting.
Groetjes, Lois
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 14 times
Valt mij ook erg tegen deze actie van Kruidvat