https://scoupy.com/nl/my/timeline#/geld ... s/47904/co
Speciaal voor jou: -50% op Valess Filetstukjes
Valess komt jou tegemoet: krijg nu 50% geld terug op je 2e aankoop Valess Filetstukjes!
Je krijgt eenmalig 50% geld terug op jouw 2e aankoop Valess Filetstukjes. Je kunt je kassabon (waarop je 2e aankoop staat) indienen zoals je van ons gewend bent. Binnen 48 uur staat het geld op je rekening.
Mede namens Valess onze excuses voor de verwarring.
Zo werkt deze Cashback-actie:
1. Activeer de knop van de coupon.
2. Scan de barcode van het actieproduct (alleen via de app).
3. Upload een foto van jouw kassabon, vul je gegevens in en vraag direct geld terug.
4. Het geld wordt binnen 2 werkdagen* teruggestort.
• Alleen geldig op Valess Filetstukjes 160 gram (duopak).
• Adviesprijs: €2,99.
• Maximaal één deelnemend product per persoon.
• Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze Cashback-actie.
• Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden, het daadwerkelijke aankoopbedrag wordt vergoed.
• (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
• Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de actie als bewijs worden opgevraagd.
• Deze Cashback-actie is begonnen op 03-09-2015.
*Volledige voorwaarden, zie: http://scoupy.com/nl/terms
Mocht je nog vragen hebben over deze actie, bekijk dan de FAQ's (meest gestelde vragen) door op het wereldbolletje te klikken (in app) of ga naar scoupy.com/nl/faq-cashback. Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar: cashback@scoupy.nl
Scoupy: Speciaal voor jou: -50% op Valess Filetstukjes.
Re: Scoupy: Speciaal voor jou: -50% op Valess Filetstukjes.
Moet je dan 2 verpakkingen kopen? Dan is het maar 25 % korting op het geheel
Of bedoelen ze dat je eerder al hebt meegedaan? 

Bij mij is deze coupon al weer verdwenen.. bij anderen ook?
Bij mij was de coupon een vrijdag ook opeens verdwenen en het bericht op mijn tijdlijn ook.