AH GTA Groentefriet voor 1000 deelnemers- update: maximaal aantal Cash-backs is bereikt

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
ikka
Has thanked: 5 times

AH GTA Groentefriet voor 1000 deelnemers- update: maximaal aantal Cash-backs is bereikt

Bericht door ikka »

De AH Allerhande Aktie is gestopt omdat het maximaal aantal Cash-backs is bereikt.

https://www.groentefriet.nl/allerhande-aktie.html

Allerhande aktie
“ Koop nu een zak Groentefriet bij AH en krijg je geld terug” (zie actievoorwaarden)”

Actievoorwaarden Refund Actie Groentefriet zak 400 gram Green Power Foods BV

Deelname en werking van de actie
• De Actie loopt van 12 oktober 2015 t/m 12 december 2015 (hierna: ‘de Actieperiode’), alleen via aankopen bij Albert Heijn.
• Het actiemechanisme werkt als volgt:
Stuur een scan of foto van de kassabon van de gekochte Groentefriet samen met je naam, adresgegevens en IBAN, naar; info@groentefriet.nl
• Ontvang het aankoopbedrag terug van Green Power Foods BV Groentefriet binnen ca. 4 weken op je rekening
• Per inzending zal het aankoopbedrag van maximaal 1 product worden vergoed.
• De deelname aan de Actie is eenmalig
• Insturen kan t/m 15 December 2015.

Deelnemers
• Er is een limiet van in totaal 1000 deelnemers ingesteld.
• Maximaal 1 deelname per adres en rekeningnummer. Niet in combinatie met andere acties.
• Deelname is uitgesloten voor degenen die niet woonachtig zijn in Nederland, medewerkers van Green Power Foods BV Foods B.V. en degenen die direct of indirect bij de organisatie van deze Actie betrokken zijn.
• Persoonsgegevens van de deelnemers worden uitsluitend gebruikt voor de uitvoering van deze Actie, tenzij deelnemers anders hebben aangegeven.
• Deelnemers onder de 18 jaar moeten eerst goedkeuring van hun ouder(s)/verzorger(s) vragen voordat ze aan de Actie mee kunnen doen.
• Green Power Foods BV Foods B.V. behoudt zich te allen tijde het recht voor om deelnemers, om haar motiverende redenen, van deelname uit te sluiten en om een prijs niet te verstrekken, in het bijzonder indien Green Power Foods BV Foods B.V. misbruik door de deelnemer vermoedt. De deelnemer kan in die gevallen geen aanspraak op enige (schade)vergoeding maken.
Oceania

Re: AH GTA Groentefriet voor 1000 deelnemers

Bericht door Oceania »

Ik vraag me dus af of ze na 1000 deelnemers de actie zichtbaar gaan stoppen of dat je dan na insturen een bericht krijgt dat je niet bij de eerste 1000 zit.. lastig :)

Wel een leuke actie dus ik ga het denk ik toch maar wagen!
Meriam
Been thanked: 2 times

Bericht door Meriam »

Ik waag het erop. Zojuist een zak gehaald en direct mail verstuurd met kassabon en foto van het product erbij.
Kost 1,99.
Vanavond wordt ie hier getest :D
kuikentje

Bericht door kuikentje »

oei 1000 is denk ik heel snel bereikt
Machteld

Bericht door Machteld »

Zojuist bij de AH geweest in Zuid, grote zaak nog wel, ze hadden het niet meer in hun assortiment :?
Famke
Has thanked: 43 times
Been thanked: 40 times

Bericht door Famke »

kuikentje schreef:oei 1000 is denk ik heel snel bereikt
Bij bv Kwekkeboom ging het niet zo snel, maar hoop dat ze wel zo netjes zijn om aan te geven als de 1000 is bereikt. In ieder geval is mijn deelname al opgestuurd.
Machteld

Bericht door Machteld »

Vanmiddag nog bij 2 andere AH's geweest in Apeldoorn, ook daar kenden ze het product niet, niet in assortiment :(
Apeldoorn Anklaar en Fort en Zuid.
Heeft iemand anders ze bij een AH in Apeldoorn gevonden?
Famke

Bericht door Famke »

Online zegt dat het alleen verkrijgbaar is bij de Egalantier in Apeldoorn. Weet niet of ik je daar mee kan helpen?
egni
Been thanked: 1 time

Bericht door egni »

Dank voor deze tip! Leuk.
Ik heb dit vanmiddag meteen gekocht bij de AH.
Wat hebben jullie ervoor betaald? En wat is de vergoeding?

Ik betaalde 2,99, terwijl ik (helaas bij thuiskomst) op de site van AH zag dat de prijs 1,99 is. Balen!
Famke

Bericht door Famke »

Staat er op de bon ook 2,99 of 1,99? en heb je het juiste product dan wel? Je kan terug gaan naar de winkel.
Plaats reactie