AH GTA Groentefriet voor 1000 deelnemers- update: maximaal aantal Cash-backs is bereikt
AH GTA Groentefriet voor 1000 deelnemers- update: maximaal aantal Cash-backs is bereikt
De AH Allerhande Aktie is gestopt omdat het maximaal aantal Cash-backs is bereikt.
https://www.groentefriet.nl/allerhande-aktie.html
Allerhande aktie
“ Koop nu een zak Groentefriet bij AH en krijg je geld terug” (zie actievoorwaarden)”
Actievoorwaarden Refund Actie Groentefriet zak 400 gram Green Power Foods BV
Deelname en werking van de actie
• De Actie loopt van 12 oktober 2015 t/m 12 december 2015 (hierna: ‘de Actieperiode’), alleen via aankopen bij Albert Heijn.
• Het actiemechanisme werkt als volgt:
Stuur een scan of foto van de kassabon van de gekochte Groentefriet samen met je naam, adresgegevens en IBAN, naar; info@groentefriet.nl
• Ontvang het aankoopbedrag terug van Green Power Foods BV Groentefriet binnen ca. 4 weken op je rekening
• Per inzending zal het aankoopbedrag van maximaal 1 product worden vergoed.
• De deelname aan de Actie is eenmalig
• Insturen kan t/m 15 December 2015.
Deelnemers
• Er is een limiet van in totaal 1000 deelnemers ingesteld.
• Maximaal 1 deelname per adres en rekeningnummer. Niet in combinatie met andere acties.
• Deelname is uitgesloten voor degenen die niet woonachtig zijn in Nederland, medewerkers van Green Power Foods BV Foods B.V. en degenen die direct of indirect bij de organisatie van deze Actie betrokken zijn.
• Persoonsgegevens van de deelnemers worden uitsluitend gebruikt voor de uitvoering van deze Actie, tenzij deelnemers anders hebben aangegeven.
• Deelnemers onder de 18 jaar moeten eerst goedkeuring van hun ouder(s)/verzorger(s) vragen voordat ze aan de Actie mee kunnen doen.
• Green Power Foods BV Foods B.V. behoudt zich te allen tijde het recht voor om deelnemers, om haar motiverende redenen, van deelname uit te sluiten en om een prijs niet te verstrekken, in het bijzonder indien Green Power Foods BV Foods B.V. misbruik door de deelnemer vermoedt. De deelnemer kan in die gevallen geen aanspraak op enige (schade)vergoeding maken.
https://www.groentefriet.nl/allerhande-aktie.html
Allerhande aktie
“ Koop nu een zak Groentefriet bij AH en krijg je geld terug” (zie actievoorwaarden)”
Actievoorwaarden Refund Actie Groentefriet zak 400 gram Green Power Foods BV
Deelname en werking van de actie
• De Actie loopt van 12 oktober 2015 t/m 12 december 2015 (hierna: ‘de Actieperiode’), alleen via aankopen bij Albert Heijn.
• Het actiemechanisme werkt als volgt:
Stuur een scan of foto van de kassabon van de gekochte Groentefriet samen met je naam, adresgegevens en IBAN, naar; info@groentefriet.nl
• Ontvang het aankoopbedrag terug van Green Power Foods BV Groentefriet binnen ca. 4 weken op je rekening
• Per inzending zal het aankoopbedrag van maximaal 1 product worden vergoed.
• De deelname aan de Actie is eenmalig
• Insturen kan t/m 15 December 2015.
Deelnemers
• Er is een limiet van in totaal 1000 deelnemers ingesteld.
• Maximaal 1 deelname per adres en rekeningnummer. Niet in combinatie met andere acties.
• Deelname is uitgesloten voor degenen die niet woonachtig zijn in Nederland, medewerkers van Green Power Foods BV Foods B.V. en degenen die direct of indirect bij de organisatie van deze Actie betrokken zijn.
• Persoonsgegevens van de deelnemers worden uitsluitend gebruikt voor de uitvoering van deze Actie, tenzij deelnemers anders hebben aangegeven.
• Deelnemers onder de 18 jaar moeten eerst goedkeuring van hun ouder(s)/verzorger(s) vragen voordat ze aan de Actie mee kunnen doen.
• Green Power Foods BV Foods B.V. behoudt zich te allen tijde het recht voor om deelnemers, om haar motiverende redenen, van deelname uit te sluiten en om een prijs niet te verstrekken, in het bijzonder indien Green Power Foods BV Foods B.V. misbruik door de deelnemer vermoedt. De deelnemer kan in die gevallen geen aanspraak op enige (schade)vergoeding maken.
Re: AH GTA Groentefriet voor 1000 deelnemers
Ik vraag me dus af of ze na 1000 deelnemers de actie zichtbaar gaan stoppen of dat je dan na insturen een bericht krijgt dat je niet bij de eerste 1000 zit.. lastig 
Wel een leuke actie dus ik ga het denk ik toch maar wagen!

Wel een leuke actie dus ik ga het denk ik toch maar wagen!
Ik waag het erop. Zojuist een zak gehaald en direct mail verstuurd met kassabon en foto van het product erbij.
Kost 1,99.
Vanavond wordt ie hier getest
Kost 1,99.
Vanavond wordt ie hier getest

Zojuist bij de AH geweest in Zuid, grote zaak nog wel, ze hadden het niet meer in hun assortiment 

-
- Has thanked: 43 times
- Been thanked: 40 times
Bij bv Kwekkeboom ging het niet zo snel, maar hoop dat ze wel zo netjes zijn om aan te geven als de 1000 is bereikt. In ieder geval is mijn deelname al opgestuurd.kuikentje schreef:oei 1000 is denk ik heel snel bereikt
Vanmiddag nog bij 2 andere AH's geweest in Apeldoorn, ook daar kenden ze het product niet, niet in assortiment 
Apeldoorn Anklaar en Fort en Zuid.
Heeft iemand anders ze bij een AH in Apeldoorn gevonden?

Apeldoorn Anklaar en Fort en Zuid.
Heeft iemand anders ze bij een AH in Apeldoorn gevonden?
Dank voor deze tip! Leuk.
Ik heb dit vanmiddag meteen gekocht bij de AH.
Wat hebben jullie ervoor betaald? En wat is de vergoeding?
Ik betaalde 2,99, terwijl ik (helaas bij thuiskomst) op de site van AH zag dat de prijs 1,99 is. Balen!
Ik heb dit vanmiddag meteen gekocht bij de AH.
Wat hebben jullie ervoor betaald? En wat is de vergoeding?
Ik betaalde 2,99, terwijl ik (helaas bij thuiskomst) op de site van AH zag dat de prijs 1,99 is. Balen!