GTA: Probeer gratis Croma roerbak oliemelange
GTA: Probeer gratis Croma roerbak oliemelange
Er zit een bon in het gratis magazine "Boodschappen" van oa Deen en Dekamarkt van de maand Oktober.
Bewaar de kassabon, vul de bon in en stuur het samen met de kassabon op voor 31 oktober.
Bewaar de kassabon, vul de bon in en stuur het samen met de kassabon op voor 31 oktober.
Re: GTA: Probeer gratis Croma roerbak oliemelange
Vandaag gekocht, maar mij viel op dat het product helemaal niet zo lang houdbaar is, maar tot 31.10.2015, ook in een andere winkel, en het staat bij de gewone olie dus buiten de koeling.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Ik heb 24 sep zowel de enveloppe van Croma als Blue Band tegelijk op de post gedaan. Blue Band is ongeveer al een week binnen maar van Croma blijft het stil. Meer mensen deze ervaring?
Hier ook hetzelfde, maar volgens mij kon het ook 3 weken duren. Daar zit ik in ieder geval na het opsturen nog niet aan.
Dus wie weet.
Dus wie weet.
omdat het een onbekend product is en bovendien niet in de koeling staat bij overige bak- en braadproducten, staan er volgens mij overal oude flessen in de winkel in het schap bij de olijfolie.
Vorige week was hij bij Plus in de aanbieding,maar heb ik hem niet gekocht, vanwege de houdbaarheidsdatum.
Maar dinsdag ging ik boodschappen doen en toen heb ik gekeken in het schap en er waren verse binnen gekomen, met datum eind december.
Vanwege de aanbieding hebben ze er vorige week natuurlijk wat verkocht (of niet) en bijbesteld.
Misschien dat er daarom ook een geld terug actie is. Om de mensen op dit product te attenderen.
Vorige week was hij bij Plus in de aanbieding,maar heb ik hem niet gekocht, vanwege de houdbaarheidsdatum.
Maar dinsdag ging ik boodschappen doen en toen heb ik gekeken in het schap en er waren verse binnen gekomen, met datum eind december.
Vanwege de aanbieding hebben ze er vorige week natuurlijk wat verkocht (of niet) en bijbesteld.
Misschien dat er daarom ook een geld terug actie is. Om de mensen op dit product te attenderen.
hier eindelijk gevonden bij emte
maar ook 30-10 dus niet gekocht
maar ook 30-10 dus niet gekocht
o staat het buiten de koeling?? ik zocht steeds al...
Ik heb het wel gekocht met de korte datum. Gebruik het gewoon tot het op is. Ook als het over de datum is. Doe ik met de gewone Croma ook. Leef nog steeds