Always welkomstpakket
Re: Always welkomstpakket
Dank je voor het navragen Marry.
Weet je of iedereen dit krijgt sie een welkomstpakket heeft aangevraagd of moet je hier speciaal een mailtje voor sturen aan hen?
Weet je of iedereen dit krijgt sie een welkomstpakket heeft aangevraagd of moet je hier speciaal een mailtje voor sturen aan hen?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Ik denk dat alleen degene die een mail gestuurd hebben dit krijgen. Zie onderstaande tekst van de mail.Meriam schreef:Dank je voor het navragen Marry.
Zoals beloofd, wij zouden nog terug komen op eerdere contacten betreffende Always.
De brief die u heeft ontvangen met het Always starter pak bevat helaas een fout. Wij hebben in het verleden een bonnenboekje van Lekker in het Leven gehad, maar dit boekje doen wij helaas niet meer. Onze excuses voor deze foutieve informatie.
In plaats hiervan bieden wij u graag een gratis pak Always maandverband en inlegkruisjes aan. Deze kunt u binnen drie weken bij u thuis verwachten.
marry, naar welk emailadres heb jij je mailtje gestuurd?Marry schreef:Ik denk dat alleen degene die een mail gestuurd hebben dit krijgen. Zie onderstaande tekst van de mail.Meriam schreef:Dank je voor het navragen Marry.
Zoals beloofd, wij zouden nog terug komen op eerdere contacten betreffende Always.
De brief die u heeft ontvangen met het Always starter pak bevat helaas een fout. Wij hebben in het verleden een bonnenboekje van Lekker in het Leven gehad, maar dit boekje doen wij helaas niet meer. Onze excuses voor deze foutieve informatie.
In plaats hiervan bieden wij u graag een gratis pak Always maandverband en inlegkruisjes aan. Deze kunt u binnen drie weken bij u thuis verwachten.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Volgens mij via deze site https://pgconsumercare.secure.force.com ... LevenNLPKBMeriam schreef:marry, naar welk emailadres heb jij je mailtje gestuurd?Marry schreef:Ik denk dat alleen degene die een mail gestuurd hebben dit krijgen. Zie onderstaande tekst van de mail.Meriam schreef:Dank je voor het navragen Marry.
Heb een mailtje gestuurd naar het adres dat marry op gaf.
Direct antwoord van P&G dat er een fout isgeslopen in de brief. De LIHL bonnen bestaan niet meer, maar ze sturen binnen drie weken een pak maandverband en een pak inlegkruisjes op.
Mooie en snelle service van P&G.
Direct antwoord van P&G dat er een fout isgeslopen in de brief. De LIHL bonnen bestaan niet meer, maar ze sturen binnen drie weken een pak maandverband en een pak inlegkruisjes op.
Mooie en snelle service van P&G.
Ik heb ook naar dit adres gemaild. Al eerder gemaild en nog geen reactie. Heb dit er ook bij gezet.
Hoop dat ik ook een pakje mag ontvangen
Hoop dat ik ook een pakje mag ontvangen
Ik heb van de week ook gemaild, gisteren een mail terug gehad van de foute brief en dat ik een pak Always maandverband en inlegkruisjes krijg thuis gestuurd binnen 3 weken.