Probeer nu gratis Optimel kwark! Geldig tot 26-11-2015
Re: Probeer nu gratis Optimel kwark! Geldig tot 26-11-2015
Hier werkt de code ook niet... Even afwachten
foto genomen als bewijs

Ook mijn code pakte alleen maar op mijn tegoed en niet op de GTA. Heb ook een foto genomen van zowel product als kassabon en het contactformulier ingevuld. Afwachten nu.
zonder problemen gelukt zowel voor mezelf als voor mijn (schoon)ouders. ik heb de onderste link gepakt in een van de vorige berichten.
Bijboeken vh eurosparen ging in een stap door. Wel goed kijken voor sommige letters de A lijkt erg op de R en zo. Houbaarheidsdata zijn 5 en 11nov
Bijboeken vh eurosparen ging in een stap door. Wel goed kijken voor sommige letters de A lijkt erg op de R en zo. Houbaarheidsdata zijn 5 en 11nov
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Bij mij ook niet gelukt, geeft een fout melding op mijn rekening nummer. Ik zou al bij een eerdere actie hebben meegedaan...ja dat kan kloppen. Heb even gebeld. Wordt vervolgd
Heb ze net gebeld en ze hebben nog steeds problemen, en als het goed is wordt dat vanmiddag opgelost of we het vanavond nog een keer willen proberen.
Code schijnt nog wel gewoon te werken al is je saldo opgehoogd.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Klopt, saldo werd gewoon opgehoogd, alleen het geld terug vragen lukt nietMariette schreef:Heb ze net gebeld en ze hebben nog steeds problemen, en als het goed is wordt dat vanmiddag opgelost of we het vanavond nog een keer willen proberen.
daar zijn ze dus nu mee bezig, dat je de code kunt gebruiken om je geld terug te vragen. Dus vandaar de vraag om het vanavond nogmaals te proberen.
Ze weten van het probleem af.
Ze weten van het probleem af.