AH GTA Groentefriet voor 1000 deelnemers- update: maximaal aantal Cash-backs is bereikt

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Machteld

Re: AH GTA Groentefriet voor 1000 deelnemers

Bericht door Machteld »

Foeksia schreef:
Machteld schreef:Ik kan niet meer op de site komen van groentefriet.nl , geeft iets van beveiligingproblemen aan.
Gisteren kon ik er nog wel op (link 1e pagina)
Wie kan er nog meer niet op komen.. of juist wel??
Zullen de groentepatatten op zijn, 1000 deelnemers behaald zijn?

Met de link van ikka krijg ik ook de melding :pricacyfout ( je verbinding is niet Privé )
Maar met deze link http://www.groentefriet.nl/allerhande-aktie.html lukt het mij wel.

Bedankt Foeksia, Idd deze link doet het wél! :)
Oceania

Bericht door Oceania »

egni schreef:Balen, net als ik. Ga ook straks nog naar AH. Ik zag dat ik de groene zak van 600g (oude verpakking) heb, terwijl de nieuwe 400g bevat.
Hopelijk hebben ze bij een ander filiaal wel deze frites en de juiste variant...
Ik had ook de oude groene zak, dat verklaart dus een hoop.. die grotere inhoud.
Heb jij de groene verpakking terug gebracht naar AH of ga je dat straks doen? Ik heb zelf de bon gewoon ingediend.. en hoop dat dit ook gewoon geaccepteerd wordt, ze hebben tenslotte geen maximumbedrag in de voorwaarden staan. Maar dat is wel een beetje een risico natuurlijk.

Het stomme is dat ik er zelfs nog op had gelet of de prijs klopte en op het schapkaartje stond wel gewoon 1,99 :?
egni
Been thanked: 1 time

Bericht door egni »

Oceania schreef:
egni schreef:Balen, net als ik. Ga ook straks nog naar AH. Ik zag dat ik de groene zak van 600g (oude verpakking) heb, terwijl de nieuwe 400g bevat.
Hopelijk hebben ze bij een ander filiaal wel deze frites en de juiste variant...
Ik had ook de oude groene zak, dat verklaart dus een hoop.. die grotere inhoud.
Heb jij de groene verpakking terug gebracht naar AH of ga je dat straks doen? Ik heb zelf de bon gewoon ingediend.. en hoop dat dit ook gewoon geaccepteerd wordt, ze hebben tenslotte geen maximumbedrag in de voorwaarden staan. Maar dat is wel een beetje een risico natuurlijk.

Het stomme is dat ik er zelfs nog op had gelet of de prijs klopte en op het schapkaartje stond wel gewoon 1,99 :?
Ik ga 'm terugbrengen met de hoop dat ze dat accepteren met zo'n diepvriesproduct...
Shiven
Has thanked: 1 time

Bericht door Shiven »

Oceania schreef: "Het stomme is dat ik er zelfs nog op had gelet of de prijs klopte en op het schapkaartje stond wel gewoon 1,99"
Mocht je het product niet kunnen retourneren, dan kan je sowieso nog 1 euro terugvragen bij de Servicecounter :)
ikka
Has thanked: 5 times

Bericht door ikka »

Vandaag bij de AH gekeken. Er stonden alleen zakken van 600 gram met nieuw erop.
Op het schapkaartje stond 400 gram 1,99. Gevraagd aan medewerker. Klopte inderdaad niet met het product en de prijs. De prijs van de 600 gram is 2,99.
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Bericht door Marry »

Vond nog een aantal zakken van 400 gram onderop de stapel. Zakken van 600 gram lagen er bovenop. Zien er ook heel anders uit.
lyrico
Been thanked: 1 time

Bericht door lyrico »

Jammer dat de groentefriet nergens bij mij in de buurt wordt verkocht terwijl er 5 AH's in de buurt zijn.
Juist bij Dirk zag ik wel de groentefriet (400 gr). Normaal kan ik nieuwe producten eerder bij de AH dan bij de Dirk vinden.
Chrisje9999
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Bericht door Chrisje9999 »

Bij ons bij een kleine AH in het vriesvak waar normaal ook de aanbiedingen liggen.
LCX

Bericht door LCX »

Hier ook niet gevonden. :-(
Oceania

Bericht door Oceania »

LCX, kan je het niet vinden door op AH.nl te kijken of het bij een appie bij je in de buurt is? Mss helpt dat :)

Heeft iemand het bedrag trouwens als op zijn rekening gekregen?
Plaats reactie