https://scoupy.com/nl#/geld-terug/the-p ... y/48531/co
Probeer voor €0,99: Hartige taart van The Pie Factory
Krijg €2* terug op een Hartige taart van The Pie Factory naar keuze.
Dé nieuwste sensatie in de Nederlandse keuken: de Hartige taart van The Pie Factory. Deze hartige taart van bladerdeeg met een zalige vulling van gekruid vlees en groente is ideaal als avondmaaltijd met een salade of als lunch. Verkrijgbaar in 2 smaken in de koeling van de supermarkt bij de verse maaltijden (quiche en pizza).
LET OP: jouw aankoop moet op of ná 19-10-2015 zijn gedaan, anders mogen we je aanvraag helaas niet goedkeuren.
• Je vindt The Pie Factory Pie's bij een selectie winkels van Jumbo, Hoogvliet, SPAR, Vomar, Jan Linders, DekaMarkt, DEEN, Makro en PLUS (mits opgenomen in het assortiment en/of voorradig). De exacte verkooplocaties kun je vinden in de adresbalk onder deze actie.
*Gebaseerd op de adviesprijs van €2,99.
Hoe werkt deze actie?
1. Koop het actieproduct in een winkel naar keuze en bewaar de kassabon.
2. Activeer de knop van de coupon.
3. Scan de barcode van het actieproduct (alleen via de app).
4. Upload een foto van jouw kassabon, vul je gegevens in en vraag direct geld terug.
5. Het geld wordt binnen 2 werkdagen** teruggestort.
Actievoorwaarden
• Alleen geldig op Italiaanse Gehakt Pie en Kip Tandoori Pie, 250 gr.
• Adviesprijs: €2,99.
• Maximaal één deelnemend product per persoon.
• Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze Cashback-actie.
• Beperkt aantal verpakkingen te vergeven.
• Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden, het daadwerkelijke aankoopbedrag wordt vergoed.
• (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
• Indien deze Cashback-actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
• Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de actie als bewijs worden opgevraagd.
• Deze Cashback-actie is begonnen op 19-10-2015.
**Volledige voorwaarden, zie: http://scoupy.com/nl/terms
Mocht je nog vragen hebben over deze actie, bekijk dan de FAQ's (meest gestelde vragen) door op het wereldbolletje te klikken (in app) of ga naar scoupy.com/nl/faq-cashback. Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar: cashback@scoupy.nl
Scoupy: Probeer voor €0,99: Hartige taart van The Pie Factory.
Re: Scoupy: Probeer voor €0,99: Hartige taart van The Pie Factory.
Ook maar een hartig taartje meegenomen bij de Jumbo voor 2,99 euro waarvan 2,- euro straks retour.
Al ingediend.
Al ingediend.
deze week bij deka voor 1,99
en hoewel ze zeggen maar de helft te vergoeden heb ik toch 2 euro gekregen
en hoewel ze zeggen maar de helft te vergoeden heb ik toch 2 euro gekregen

Dank voor de tip. dan ga ik hem zo even halen dij de Deka!
Ik heb wel maar 1 euro terug gekregen, dus je hebt geluk gehad minie 

Ik ben op zoek naar deze hartige taarten. AH en de Plus hier in de buurt hebben hem niet in hun assortiment... helaas.
De winkels die inkopen via "superunie" kunnen pie factory in het assortiment hebben, dus: Vomar, Dekamarkt, Dirk, Hoogvliet, etc.. al die supermarkten waar ook het tijdschrift Boodschappen ligt.