Gratis dreft original bij lihl
Re: Gratis dreft original bij lihl
400ml is niet niet echt wat ik een proefmonster noem.
Wel mooi meegenomen, en ook ik kan een jaar vooruit met al dat gratis afwasmiddel.
Wel mooi meegenomen, en ook ik kan een jaar vooruit met al dat gratis afwasmiddel.
Ik heb vandaag ook het pakketje ontvangen!
Hartstikke fijn zo'n grote fles
Hoe lang doen jullie er eigenlijk mee? Ik was elke dag 1 keer af (vaat voor 2 personen) en doe ongeveer 2 maanden met zo'n fles, dus zo'n 60 dagen. Eerlijk gezegd heb ik niet het idee dat Dreft langer meegaat dan andere afwasmiddelen, maar misschien gebruik ik wel teveel. Verder heel positief over Dreft afwasmiddel hoor!
Hoe lang doen jullie er eigenlijk mee? Ik was elke dag 1 keer af (vaat voor 2 personen) en doe ongeveer 2 maanden met zo'n fles, dus zo'n 60 dagen. Eerlijk gezegd heb ik niet het idee dat Dreft langer meegaat dan andere afwasmiddelen, maar misschien gebruik ik wel teveel. Verder heel positief over Dreft afwasmiddel hoor!
Ik heb een vaatwasser en gebruik het alleen voor me koekenpannen. Dus gaat wel even mee haha.Jisca schreef:Ik heb vandaag ook het pakketje ontvangen!
Dreft vindt ik persoonlijk vele malen beter dan de goedkopere. Je vaat blijft anders vet. Wij hebben een keer uit nood een goedkope fles gekocht; wat een drama!
Koop normaal de dreft in de aanbieding, dan scheelt het niet zo veel in prijs.
-
Hier ook ontvangen. Ik doe er heeeel erg lang mee. Af en toe een druppeltje in een pan... rest gaat in de vaatwasser.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
In de vaatwasser? Dat gaat toch niet met handafwas? Dan krijg je toch schuim?erwinenmarloes schreef:Hier ook ontvangen. Ik doe er heeeel erg lang mee. Af en toe een druppeltje in een pan... rest gaat in de vaatwasser.
Grappig! Ik lees het anders. erwinenmarloes gebruiken de vaatwasmachine (met vaatwastabletten), echter bij een vuile pan, komt er een druppel handafwasmiddel aan te pas
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Het is inderdaad maar net hoe je het leest. Grappig!Shiven schreef:Grappig! Ik lees het anders. erwinenmarloes gebruiken de vaatwasmachine (met vaatwastabletten), echter bij een vuile pan, komt er een druppel handafwasmiddel aan te pas
-
Ik gooi de dreft niet in de vaatwasser hoor! Die fout maak je 1x in je leven!! (hele keuken vol met sop, hahahahaha)
een drupje in een vieze pan en de rest van de vaat (!) gaat dus met een vaatwasblokje in de afwasmachine.
een drupje in een vieze pan en de rest van de vaat (!) gaat dus met een vaatwasblokje in de afwasmachine.