GTA Kees Kaas
Re: GTA Kees Kaas
Dank je Petra. Ik heb de verpakkingen gezien bij Albert Heijn en Plus, echter zonder sticker. Nu ik weet dat die niet nodig is, ga ik tijdens mijn eerstvolgende boodschappenrondje een pakje plakjes kopen.
petra11 schreef:de sticker heb je niet nodig om de geld terug actie in te vullen.
Ik denk dat die er op zit om mensen attent te maken op de juiste verpakking van de geld terug actie.
De plakken doen mee aan de gta. en de pakjes met stukken kaas doen niet mee aan de actie.
Kijk dat scheelt weer zoeken naar pakken met een sticker als het ook kan met pakken zonder sticker

Idd, dan ga ik straks terug naar de Plus voor een pak plakjes zonder actiesticker, als die toch niet nodig is 

op 27 oct gekocht bij ah zonder sticker
op 29 oct geld terug
2 dagen maar
dacht dat ik weken moest wachten
op 29 oct geld terug
2 dagen maar

Vroeger was het een heel gedoe om je geld terug te vragen voor "Kees".chleese schreef:op 27 oct gekocht bij ah zonder sticker
op 29 oct geld terug
2 dagen maardacht dat ik weken moest wachten
Gelukkig gaat het nu behoorlijk snel.
Prettige service!
Ik krijg het formulier voor de gta van Kees Kaas niet ingevuld, terwijl dit nog kan t/m eind januari 2016. Wat doe ik verkeerd? Zodra ik op het 2e blad komt krijg ik geen letter meer op het papier.