vier NIEUWE scoupy producten vanaf 16 nov 2015

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
kamta2000

Re: vier NIEUWE scoupy producten vanaf 16 nov 2015

Bericht door kamta2000 »

Kreeg van Flemmings fabrikant te horen dat het te koop was bij een Jumbo bij mij in de stad. Ehhh dus niet.. ze weten zelf niet eens waar hun produkt te koop is. Kreeg van hun een zoekfunctie om te zien waar ze voorradig in de winkel liggen. Heb er al drie plaatsen uit gehaald waar het zgn moet zijn maar waar ze het toch niet verkopen. Niet echt handig van hun.
Lyly

Bericht door Lyly »

Bij mij staan inderdaad meer actie's dan aangekondigd was zoals het blikje radler 100% bij ah to go of tankstation en bij mij staan ook weer de mentos popins voor 100% cashback. Wie heeft dt nog meer?
Shiven
Has thanked: 1 time

Bericht door Shiven »

kamta2000 schreef:Kreeg van Flemmings fabrikant te horen dat het te koop was bij een Jumbo bij mij in de stad. Ehhh dus niet.. ze weten zelf niet eens waar hun produkt te koop is. Kreeg van hun een zoekfunctie om te zien waar ze voorradig in de winkel liggen. Heb er al drie plaatsen uit gehaald waar het zgn moet zijn maar waar ze het toch niet verkopen. Niet echt handig van hun.
Ik heb gelezen dat diverse mensen zijn geslaagd bij de (Super)coop. Heb je zo'n winkel binnen redelijk bereik?
Shiven

Bericht door Shiven »

Re: ..."bij mij staan ook weer de mentos popins voor 100% cashback. Wie heeft dit nog meer?"
----
Lyly, staat bij deze coupon: "Speciaal voor Jou"?
willem1

Bericht door willem1 »

Ik heb de mentos snoepjes er ook tussen staan, staat niet bij "speciaal voor jou"
Shiven

Bericht door Shiven »

willem1 schreef:Ik heb de mentos snoepjes er ook tussen staan, staat niet bij "speciaal voor jou"
Dankjewel! Eerst stond deze coupon er bij mij niet tussen, inmiddels wel!
sheann

Bericht door sheann »

Na de boodschappen stond er bij mij ook ineens Mentos bij :( Morgen maar weer naar de winkel.
petra11
Been thanked: 33 times

Bericht door petra11 »

Flemmings ovensnacks:

laatst geslaagd bij Coop omdat ze toen in de folder stonden met aanbieding.
Vanmorgen weer naar Coop gefietst, maar ze hadden geen Flemmings meer.
Alleen vanwege de folder laatst op voorraad. Jammer dus.
Lyly

Bericht door Lyly »

Flemmings ovensnacks kan ik vinden bij de jumbo in sneek bitterballen en leeuwarden cheese snack en kipnuggets.
Famke84

Bericht door Famke84 »

De flemmings ovensnacks staan ook op een aparte plek! Ze staan in de koeling bij de broodjes, zoals bapao, en andere snacks die je in de microwave kunt opwarmen. De snelle hap hoek. Gezien het feit dat het bittergarnituur is, zie je ze al gauw over het hoofd.
Tot nu toe geslaagd bij de Jumbo, en verschilt per filiaal. De eerste waar ik kwam heeft alleen de bitterballen en andere Jumbo had 3 varianten. Bij deze laatste moest ik heel goed zoeken.
Wel fijn dat we nog een ronde mee mogen doen, hoef ik mijn oven niet aan te zetten voor 5 bitterballetjes.
Ik weet zeker dat de Flemmings niet lang in het assortiment zullen blijven. Er zijn al ovensnacks van Kwekkeboom uit de diepvries en die doen het toch iets beter, ook qua inhoud van het zakje.
Plaats reactie