Kortingscode Wijnvoordeel.nl sinterklaas
Kortingscode Wijnvoordeel.nl sinterklaas
Ik kreeg een mailtje van Wijnvoordeel.nl maar daarin een unieke kortingscode t.w.v. 15 euro!
De kortingscode is uniek, maar ik neem aan dat ik niet de enige ben met zo'n e-mail.
Ik heb 6 wijnen besteld van 3,33 euro per stuk (Castillo Alonso Chardonnay) en heb maar 4,95 hoeven te betalen! Leuke actie dacht ik zo. Ook nog gratis verzending namelijk.
Hieronder het mailtje en de voorwaarden:
Het is bijna Sinterklaas en daarom strooien wij met korting! U krijgt van ons een waardebon ter waarde van maar liefst 15,- cadeau, die u kunt inwisselen op ALLE wijnen. Deze waardebon is ook nog eens geldig op alle wijnen die al tussen de promoties staan. Profiteer snel van dit ongekende voordeel!
Uw unieke kortingscode*: ---------
De kortingscode is slechts t/m aanstaande vrijdag geldig, profiteer daarom snel! De kortingscode is niet geldig op reeds geplaatste bestellingen.
› Sla direct uw slag via https://www.wijnvoordeel.nl/waardebon
*Maximaal 1 kortingsode per klant/bestelling per adres en niet inwisselbaar met andere kortingscodes. | De kortingscode is niet in te wisselen op reeds geplaatste bestellingen en is niet geldig i.c.m. producten uit de cadeau-, koffie- en delicatessencategorie.
De aanbiedingen in deze e-mail zijn geldig t/m 04-12-2015 of zolang de voorraad strekt. | De getoonde acties zijn niet van toepassing op reeds geplaatste bestellingen. | Prijswijzigingen en/of zetfouten voorbehouden. | Geen 18, geen alcohol
De kortingscode is uniek, maar ik neem aan dat ik niet de enige ben met zo'n e-mail.
Ik heb 6 wijnen besteld van 3,33 euro per stuk (Castillo Alonso Chardonnay) en heb maar 4,95 hoeven te betalen! Leuke actie dacht ik zo. Ook nog gratis verzending namelijk.
Hieronder het mailtje en de voorwaarden:
Het is bijna Sinterklaas en daarom strooien wij met korting! U krijgt van ons een waardebon ter waarde van maar liefst 15,- cadeau, die u kunt inwisselen op ALLE wijnen. Deze waardebon is ook nog eens geldig op alle wijnen die al tussen de promoties staan. Profiteer snel van dit ongekende voordeel!
Uw unieke kortingscode*: ---------
De kortingscode is slechts t/m aanstaande vrijdag geldig, profiteer daarom snel! De kortingscode is niet geldig op reeds geplaatste bestellingen.
› Sla direct uw slag via https://www.wijnvoordeel.nl/waardebon
*Maximaal 1 kortingsode per klant/bestelling per adres en niet inwisselbaar met andere kortingscodes. | De kortingscode is niet in te wisselen op reeds geplaatste bestellingen en is niet geldig i.c.m. producten uit de cadeau-, koffie- en delicatessencategorie.
De aanbiedingen in deze e-mail zijn geldig t/m 04-12-2015 of zolang de voorraad strekt. | De getoonde acties zijn niet van toepassing op reeds geplaatste bestellingen. | Prijswijzigingen en/of zetfouten voorbehouden. | Geen 18, geen alcohol
Re: Kortingscode Wijnvoordeel.nl sinterklaas
Ah jammer San en Druppel!
Mijn mailtje om 5:21 vanmorgen al gekregen.
Ik ben wel aangemeld voor de nieuwsbrief van Wijnvoordeel, jullie ook?
Misschien heeft het daarmee te maken.
In het verleden ook de 6 potjes pesto besteld en sindsdien krijg ik mails.
Mijn mailtje om 5:21 vanmorgen al gekregen.
Ik ben wel aangemeld voor de nieuwsbrief van Wijnvoordeel, jullie ook?
Misschien heeft het daarmee te maken.
In het verleden ook de 6 potjes pesto besteld en sindsdien krijg ik mails.
*VERGEVEN* Ik heb wel een code ontvangen. Mocht ik iemand er een plezier mee kunnen doen. Graag reageren via PM. *VERGEVEN*
Bericht aangepast door moderator;
Het is niet de bedoeling dat er om codes gebedeld wordt. Als je iets aan te bieden hebt in ruil voor een code mag dit wel in de ruilhoek.
Het is niet de bedoeling dat er om codes gebedeld wordt. Als je iets aan te bieden hebt in ruil voor een code mag dit wel in de ruilhoek.
Oh das nou jammer was leuk geweest voor mijn 40e verjaardag. Ook geen code gehad
Ik heb een tijd geleden een lot voor de zonnebloemloterij gekocht.
Helaas niets gewonnen, maar...
Als dank voor uw deelname hebben we een kleine attentie voor u: een waardebon t.w.v. 10 euro bij Wijnvoordeel.nl. Deze kunt u zonder verzendkosten inwisselen.
Mijn bon is inmiddels vergeven.
Helaas niets gewonnen, maar...
Als dank voor uw deelname hebben we een kleine attentie voor u: een waardebon t.w.v. 10 euro bij Wijnvoordeel.nl. Deze kunt u zonder verzendkosten inwisselen.
Mijn bon is inmiddels vergeven.
ik heb ook een code ontvangen, maar vind helemaal geen 'goedkope' wijn!!
doe ik iets verkeerd?
doe ik iets verkeerd?