Vanmorgen e-mail ontvangen van kruidvat@jouwextravoordeelkaart.nl, onderwerpregel:
"GRATIS met je punten: Kruidvat Luxe Chocoladeletter! / Slechte weerstand? Probeer nu de nieuwe Davitamon vitamine shotjes met 50% korting!"
"Kruidvat is aan het stunten, nu GRATIS Kruidvat Luxe Chocoladeletter met je spaarpunten!
Een cadeautje wat iedereen lekker vindt, zeker in de periode van de Sint. Een gratis Kruidvat Luxe Chocoladeletter met 250 punten die je hebt gespaard, ga daarom naar de winkel met Jouw extravoordeelkaart. Keuze is er volop, maar wees snel want OP=OP!
Geldig t/m aanstaande zondag, dus sla je slag!"
NB: Of iedereen hiervan gebruik kan maken, is mij helaas niet duidelijk; sorry!!
250 Kruidvat spaarpunten inwisselen voor een gratis Kruidvat Luxe Chocoladeletter
- tequilacin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: 250 Kruidvat spaarpunten inwisselen voor een gratis Kruidvat Luxe Chocoladeletter
Gisteren 3 stuks gehaald. Ze kosten 2,99 per stuk en waren erg lekker.
-
- Been thanked: 10 times
Re: 250 Kruidvat spaarpunten inwisselen voor een gratis Kruidvat Luxe Chocoladeletter
Hier waren ze bij 4 Kruidvatwinkels op. Alleen de saaie gewone melk, zonder versiersel lagen er nog. Niet genomen.
-
- Has thanked: 22 times
Alledrie op Tequilacin?tequilacin schreef:Gisteren 3 stuks gehaald. Ze kosten 2,99 per stuk en waren erg lekker.

Ik ben het helaas vergeten te halen.....
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Ik ben donderdag gelijk gegaan toen ik de mail had maar bij mijn kruidvat was t ook alleen de simpele melk die ze hadden hoor voor deze actie.
- tequilacin
Nou, het waren 3 dezelfde letters, en alleen maar in de "S". Zo'n letter in spiraalvorm met melk, puur en witte chocolade.monique33 schreef:Alledrie op Tequilacin?tequilacin schreef:Gisteren 3 stuks gehaald. Ze kosten 2,99 per stuk en waren erg lekker.
Ik ben het helaas vergeten te halen.....
Ze zijn nog niet op, maar dat stuk dat ik gehad heb was wel lekker.