Wat goed dat je het even zegt, ik zag inderdaad dat mijn gegevens er ook nog stonden. Opnieuw op verzenden gedrukt..nu maar afwachten.Hortensia schreef:@Marry, ja al eerder ingestuurd. Maar heb vanmiddag opnieuw ingelogd op de site. Mijn gegevens stonden er nog in en ik heb nogmaals op verzenden geklikt. Weet dus niet of mijn gegevens al binnen waren of nu pas zijn ontvangen..
Rtl kerstpakket
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Re: Rtl kerstpakket
Nouja ik ook! Mijn opgegeven persoon stond er ook gewoon nog. Dus ook maar op versturen gedrukt.
raar zeg

Ook een poging gewaagd voor mijn vader.
Ik kreeg bericht dat ik ingediend had, maar toen ik daarna weer inlogde, zag ik dat mijn verzoek er nog stond.
Daarna maar weer op deverzendknop gedrukt en toen washet verzoek pas echt weg.
Ik kreeg bericht dat ik ingediend had, maar toen ik daarna weer inlogde, zag ik dat mijn verzoek er nog stond.
Daarna maar weer op deverzendknop gedrukt en toen washet verzoek pas echt weg.
Mijn buurman heeft deze middag een pakket groot pakket ontvangen, dus als je er eentje hebt aangevraagd voor iemand dan zit het er aan te komen.
Elke keer als ik inlog staat het er nog, hoe vaak ik ook op verzenden druk, doe ik iets fout?Marry schreef:Wat goed dat je het even zegt, ik zag inderdaad dat mijn gegevens er ook nog stonden. Opnieuw op verzenden gedrukt..nu maar afwachten.Hortensia schreef:@Marry, ja al eerder ingestuurd. Maar heb vanmiddag opnieuw ingelogd op de site. Mijn gegevens stonden er nog in en ik heb nogmaals op verzenden geklikt. Weet dus niet of mijn gegevens al binnen waren of nu pas zijn ontvangen..
Setje schreef:Elke keer als ik inlog staat het er nog, hoe vaak ik ook op verzenden druk, doe ik iets fout?Marry schreef:Wat goed dat je het even zegt, ik zag inderdaad dat mijn gegevens er ook nog stonden. Opnieuw op verzenden gedrukt..nu maar afwachten.Hortensia schreef:@Marry, ja al eerder ingestuurd. Maar heb vanmiddag opnieuw ingelogd op de site. Mijn gegevens stonden er nog in en ik heb nogmaals op verzenden geklikt. Weet dus niet of mijn gegevens al binnen waren of nu pas zijn ontvangen..
Bij mij ook.
Krijg je een bevestiging op je email dat ze de aanvraag hebben ontvangen?
als je indient krijg je te zien bedankt voor deelname
ook mijn gegevens staan er nu nog
maar krijg net mail dat mijn mensen ook kerstpakket gaan krijgen dus
Hier ook net een mail, waarschijnlijk zijn ze daar gek van mij geworden omdat ik wel 10 keer op verzenden heb gedrukt.......Karin schreef:als je indient krijg je te zien bedankt voor deelname
Degene voor wie ik het aangevraagd heb, heeft het gisteren ontvangen. Was er heel blij mee!