Speciaal voor jou bij Scoupy stond plots (vanmorgen echt nog niet) een coupon voor 1+1 gratis Notenburger/Filet/Bonenburger
Koop 2 pakjes GoodBite Bonenburgers, Notenburgers óf Gemarineerde Filets & betaal voor één!
LET OP: de eerste 1.000 aanvragen zullen vergoed worden. Dus wees er op tijd bij! Op=op. Zodra dit aantal bereikt is, vervalt de einddatum van deze actie.
Alle combinaties zijn mogelijk. 1 + 1 wordt verrekend als 50% korting door 2 actieproducten bij elkaar op te tellen.
• De GoodBite Bonenburger (vegan) is een lekker pittige burger vol met groenten en met tarwe- en erwteneiwit als basis. Deze burger bevat geen melk, ei en soja en is daardoor geschikt voor veganisten en mensen met een soja- of lactose-allergie.
• De GoodBite Notenburger zal jou zeker positief verrassen. De heerlijke notenmix zorgt voor een stevige bite en een unieke smaakbeleving.
• De GoodBite Gemarineerde Filet is een lekker pittig gemarineerde vegetarische filet met de structuur van kip.
Jouw aankoop moet op of ná 17-11-2015 zijn gedaan, anders mogen we je aanvraag helaas niet goedkeuren.
• Je vindt GoodBite bij Jumbo en DEEN (mits voorradig) in de koeling met vegetarische vleesvervangers. Mocht het product van jouw keuze niet voorradig zijn, dan kun je het bij een Jumbo-filiaal laten bestellen. Na 1 of 2 dagen is het dan in de winkel.
Hoe werkt deze actie?
1. Activeer de knop van de coupon.
2. Scan de barcode van het actieproduct (alleen via de app).
3. Upload een foto van jouw kassabon, vul je gegevens in en vraag direct geld terug.
4. Het geld wordt binnen 2 werkdagen* teruggestort.
Actievoorwaarden
• Alleen geldig op GoodBite Bonenburger 2 x 80 gr, GoodBite Notenburger 2 x 60 gr, GoodBite Gemarineerde Filet 2 x 90 gr.
• Iedere combinatie is geldig.
• Adviesprijs: €1,99 - €2,40.
• Maximaal 2 deelnemende producten per persoon.
• De 2 actieproducten dienen op dezelfde kassabon te staan.
• 1 + 1 wordt verrekend als 50% korting door 2 actieproducten bij elkaar op te tellen.
• Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze Cashback-actie.
• Beperkt aantal verpakkingen te vergeven.
• Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden, het daadwerkelijke aankoopbedrag wordt vergoed.
• (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
• Indien deze Cashback-actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
• Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de actie als bewijs worden opgevraagd.
• Deze Cashback-actie is begonnen op 17-11-2015.
*Volledige voorwaarden, zie: http://scoupy.com/nl/terms
https://scoupy.com/nl/my/unlockable#/ge ... t/48730/co
t/m 13-12-2015
Scoupy Goodbite 1+1 gratis Notenburger/filet/Bonenburger
Re: Scoupy Goodbite 1+1 gratis Notenburger/filet/Bonenburger
Ik vond de notenburger in ieder geval erg lekker!
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Heb je hier iets aan? http://www.goodbite.nl/verkrijgbaar-bij/ En bij de Jumbo zouden zij hem ook voor je kunnen bestellen.
Famke dank je voor de moeite!
ben benieuwd of ze het echt willen bestellen
laaste vroeg ik ook om iets nou dan moest ik er wel 4 kopen terwijl ik er maar 1 nodig had vind ik niet klant vriendelijk!
ben benieuwd of ze het echt willen bestellen
laaste vroeg ik ook om iets nou dan moest ik er wel 4 kopen terwijl ik er maar 1 nodig had vind ik niet klant vriendelijk!