Probeer 3 A merken gratis van 13 december 2015 t/m 2 januari 2016
Re: Probeer 3 A merken gratis van 13 december 2015 t/m 2 januari 2016
hier ook 4 ct te weinig. ze proberen het volgens mij gewoon. zoveel fout dat lijkt wel bewust. en als je dan niet reageert scheelt dat hun mooi geld
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Dat lijkt me wel heel erg kort door de bocht, want alle klachten en mailtjes afhandelen kost hun vele tijd en dus veel geldminie schreef:hier ook 4 ct te weinig. ze proberen het volgens mij gewoon. zoveel fout dat lijkt wel bewust. en als je dan niet reageert scheelt dat hun mooi geld
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Ik denk het ook eerlijk niet. Wij kennen hun systeem natuurlijk niet. En als zij het bewust doen zou het toch ook bij elke betaling fout moeten gaan? Dat gebeurt zeker niet want het merendeel gaat gelukkig bij mij wel goed qua deelnames. Vorige keer problemen rond Pasen en nu met Kerst in zicht laat mij denken dat het misschien komt door een nieuwe tijdelijke medewerker die niet bekend is met het systeem? Het zijn echt periodes bij hun. Heb wel de vraagtekens hoe het fout kan gaan ondanks scan van de bon die ze dan al gelijk hebben.
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 1 time
Ja Famke, vooral doordat het zo goed gaat met Scoupy valt het nu extra op.
Als ze er maar van leren en het de volgende keer wel goed gaat.....
Als ze er maar van leren en het de volgende keer wel goed gaat.....
Jeetje, het is dat jullie het hier melden, anders was het mij niet opgevallen.
In totaal 4,60 euro betaald voor de 3 A-merken en 4,46 euro uitbetaald gekregen, 14 ct te weinig.
Wel vreemd dat ze hierin fouten maken! Wij vullen toch ook zelf de bedragen in wat we ervoor betaald hebben? Soms kan het zijn dat ze de adviesprijs hanteren, maar dan zou iedereen hetzelfde bedrag moeten krijgen en dat is ook niet het geval. Massaal mailen dus, dat ze de boel moeten herzien. Wel weer minder inderdaad om energie te moeten steken in een paar centen.
In totaal 4,60 euro betaald voor de 3 A-merken en 4,46 euro uitbetaald gekregen, 14 ct te weinig.
Wel vreemd dat ze hierin fouten maken! Wij vullen toch ook zelf de bedragen in wat we ervoor betaald hebben? Soms kan het zijn dat ze de adviesprijs hanteren, maar dan zou iedereen hetzelfde bedrag moeten krijgen en dat is ook niet het geval. Massaal mailen dus, dat ze de boel moeten herzien. Wel weer minder inderdaad om energie te moeten steken in een paar centen.
ik vind het ook maar vreemd dat ze zich zo vaak vertellen.
3 bedragen van rond 2,00 optellen lijkt me toch niet moeilijk.
En bovendien heb je die 3 bedragen al vermeld met invullen.
3 bedragen van rond 2,00 optellen lijkt me toch niet moeilijk.
En bovendien heb je die 3 bedragen al vermeld met invullen.
Suggestie: misschien willen degenen die foutieve bedragen overgemaakt kregen, Kortingisleuk eens uitnodigen op dit platform te reageren.
Dan weten wij allen gelijk waardoor dit soort fouten kan ontstaan...
Dan weten wij allen gelijk waardoor dit soort fouten kan ontstaan...
Kan iemand nog de aantal beschikbaarheid zien van de quacker muesli?
Ik zie alleen een -
Ik zie alleen een -
-
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Bij het tweede scherm staat inmiddels een negatief getal (-400 zoveel), beetje raar.Shiven schreef:3.694 beschikbaar.
https://www.kortingisleuk.nl/spottaacti ... ign=spotta