Gratis nummer Libelle
-
- Been thanked: 1 time
Re: Gratis nummer Libelle
Dit krijg ik als ik op de link klik!
Libelle deelt uit!
Vraag nu jouw gratis editie van Libelle aan!
Helaas zijn wij momenteel niet bereikbaar, vul hieronder je gegevens in en wij nemen z.s.m. contact met u op.
BEL ME TERUG (knop)
Met deelname ga ik akkoord met onderstaande algemene voorwaarden van deze actie. Het privacy- en cookiebeleid van Sanoma/SBS is van toepassing. Door het aanvragen van een proefnummer geef ik toestemming eenmalig telefonisch benaderd te worden door Sanoma naar aanleiding van het ontvangen tijdschrift.
• Dit aanbod geldt zolang de voorraad strekt
• Je ontvangt vrijblijvend één gratis editie zonder verzendkosten, hierna zit je nergens aan vast
• Per huishouden wordt maximaal één gratis editie verstuurd
• Aanvrager dient minimaal 18 jaar oud te zijn
• Sanoma behoudt zich het recht voor om zonder opgaaf van redenen de actie te wijzigen of te beëindigen
Libelle deelt uit!
Vraag nu jouw gratis editie van Libelle aan!
Helaas zijn wij momenteel niet bereikbaar, vul hieronder je gegevens in en wij nemen z.s.m. contact met u op.
BEL ME TERUG (knop)
Met deelname ga ik akkoord met onderstaande algemene voorwaarden van deze actie. Het privacy- en cookiebeleid van Sanoma/SBS is van toepassing. Door het aanvragen van een proefnummer geef ik toestemming eenmalig telefonisch benaderd te worden door Sanoma naar aanleiding van het ontvangen tijdschrift.
• Dit aanbod geldt zolang de voorraad strekt
• Je ontvangt vrijblijvend één gratis editie zonder verzendkosten, hierna zit je nergens aan vast
• Per huishouden wordt maximaal één gratis editie verstuurd
• Aanvrager dient minimaal 18 jaar oud te zijn
• Sanoma behoudt zich het recht voor om zonder opgaaf van redenen de actie te wijzigen of te beëindigen
Leuke actie, maar ik denk toch dat ik het goede grsprek met libelle aan me voorbij laat gaan 

ik kreeg ook een gratis Libelle en vroeg mij ook al af waarom en naar aanleiding waarvan...??