koekje schreef:Volgens mij mag je twee verpakkingen proberen:
◦Deelnemers zijn per huishouden gerechtigd om tijdens de gehele Actieperiode maximaal tweemaal gebruik te maken van de Actie (meer deelnames per persoon / bankrekening / huishouden zijn niet mogelijk).
Niet alleen kassabon bewaren tot betaling geweest is, ook de verpakking zelf:
◦De Deelnemer dient de gekochte actieverpakkingen te bewaren tot de betaling heeft plaatsgevonden. De Organisator of Uitvoerder kan (telefonisch) contact met de Deelnemer opnemen voor extra controlevragen. De Deelnemer dient ook altijd de kassabon te bewaren. De organisator kan de Deelnemer verzoeken deze op te sturen.
en zo zijn er nog meer voorwaarden.
Het komt misschien wel vreemd over dat wanneer over je de 1ste set niet tevreden bent, dat je er dan nog een koopt.
Mijn ervaring met alle voorgaande keren is dat de actieverpakkingen in alle supermarkten geleidelijk zullen instromen en circa een maand voor de einddatum al niet meer uitgeleverd worden. Ik vind het altijd leuk te wachten totdat de producten in de aanbieding komen, aangezien je een vast bedrag vergoed krijgt van Unifact.
Ik was weer te ongeduldig en kocht de 'gewone' verpakking. Later las ik dat het alleen gaat om de actie verpakkingen.
Ik heb ze gemaild dat ik me vergist heb in de hoop dat ze het alsnog goedkeuren.
Laatst gewijzigd door Marieke op ma 04 jan 2016, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.