Gratis Page Vochtig Toiletpapier
-
Re: Gratis Page Vochtig Toiletpapier
Thnx.
Voor de liefhebber, ik heb nog een paar streepjescodes over.
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Hoi " moontjemoon " ik PB-tje gestuurd.moontjemoon schreef:Thnx.
Hoe doen jullie het met de verpakking als je de streepjescode uitknipt. Gewoon knippen wnnr de pak op is of is er een andere manier?
heb de streejescode uitgeknipt en op het uitgeknipte deel gewoon plakband geplakt. Werkt prima.
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
Knip het ook uit als de actie en coupon er is en dan stukje plakband over het gat of snel in het doosje voor vochtig toiletpapier wat ik heb. Streepjescode gaat dan met 2 nietjes op de coupon. Volgens mij bewaarde iemand van dit forum echter ook al de lege verpakkingen van het product voor het geval er weer een actie zou komen?
tijd genoeg om pakje leeg te maken
Lijkt me toch dat je tijd genoeg hebt. Actie loopt tot en met 30 april dat is ruim 90 dagen, er zitten 42 velletje in een pakje.sailor schreef:Hoe doen jullie het met de verpakking als je de streepjescode uitknipt. Gewoon knippen wnnr de pak op is of is er een andere manier?
Stel: je gebruikt 1 velletje per dag dan heb je in maart al een lege verpakking en kun je streepjes code uitknippen en opsturen zonder dat je met plakband of iets dergelijks aan de gang moet.
Je kunt ook nog de verpakking open maken en de doekjes in een plastic doos doen. Je hebt er zelfs speciale boxen voor.
Groet,
Marieke
Marieke