Gratis Page Vochtig Toiletpapier
- tequilacin
Re: Gratis Page Vochtig Toiletpapier
Hier ook 1,45 retour en 1,55 betaald. En dat na zo lang wachten; tjonge, jonge.
De eerste keer dat ik zoiets meemaak!
De eerste keer dat ik zoiets meemaak!
- tequilacin
Ze doen dus maar wat, zo lijkt het.Setje schreef:Hier 0,99 betaald en 1,70 gekregen!
Had Page Aloë Vera gekocht in de bonus bij AH, volgens de voorwaarden is de vergoeding voor de Aloë Vera 1,70, klopt dus precies.tequilacin schreef:Ze doen dus maar wat, zo lijkt het.Setje schreef:Hier 0,99 betaald en 1,70 gekregen!
Citaat Setje: "Had Page Aloë Vera gekocht in de bonus bij AH, volgens de voorwaarden is de vergoeding voor de Aloë Vera 1,70, klopt dus precies".
----
Precies Setje, je hoeft geen kassabon in te zenden, dus het maakt Page of het verwerkingsbureau niet uit wat je hebt betaald. Je krijgt betaling
op basis van de streepjescode die je inzendt. Van Page Vochtig zie je gedurende de looptijd van de refundactie in verschillende winkels leuke aanbiedingen voorbij komen, dus is het superleuk om zo'n aanbieding af te wachten, want dan heb je een fraaie winst op de koop toe. Gefeliciteerd!
----
Precies Setje, je hoeft geen kassabon in te zenden, dus het maakt Page of het verwerkingsbureau niet uit wat je hebt betaald. Je krijgt betaling
op basis van de streepjescode die je inzendt. Van Page Vochtig zie je gedurende de looptijd van de refundactie in verschillende winkels leuke aanbiedingen voorbij komen, dus is het superleuk om zo'n aanbieding af te wachten, want dan heb je een fraaie winst op de koop toe. Gefeliciteerd!
- tequilacin
Ja, natuurlijk leuk als je wat winst kunt maken, maar als ze met gratis adverteren moeten ze ook wel zorgen dat iedereen 100% z'n geld retour krijgt.Shiven schreef:Citaat Setje: "Had Page Aloë Vera gekocht in de bonus bij AH, volgens de voorwaarden is de vergoeding voor de Aloë Vera 1,70, klopt dus precies".
----
Er zijn nu veel mensen die er toch wat op bijleggen, en dat was niet de afspraak! En het gaat natuurlijk niet om 0,10ct, maar om het principe.
Dan in het vervolg maar een bon vragen; lijkt me wel zo eerlijk.
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
Mail gehad dat foutje gemaakt is in de betaling. Ze zullen bij mij het restant zsm overmaken. Mensen die te weinig kregen kunnen dus het beste mailen met info@thuismetpage.nl .
- tequilacin
Yep, heb precies hetzelfde bericht gehad.Famke schreef:Mail gehad dat foutje gemaakt is in de betaling. Ze zullen bij mij het restant zsm overmaken. Mensen die te weinig kregen kunnen dus het beste mailen met info@thuismetpage.nl .