Gratis Page Vochtig Toiletpapier
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 1 time
Re: Gratis Page Vochtig Toiletpapier
Bij mij is het helemaal mooi; van mijn vader en mij in één enveloppe gestuurd en ik heb gisteren het geld retour ontvangen maar van mijn vader hebben ze niets binnen gekregen per post.
Gelukkig heb ik een foto gemaakt.
Denk dat we inmiddels beetje verwend zijn door Scoupy, die wel orde op zaken heeft en erg snel is.
Gelukkig heb ik een foto gemaakt.
Denk dat we inmiddels beetje verwend zijn door Scoupy, die wel orde op zaken heeft en erg snel is.
hier 1,45 gehad ipv 1,49
het is maar 4 ct, maar toch slordig van ze.
het is maar 4 ct, maar toch slordig van ze.
Kan iemand mij de coupon toesturen? Net page gekocht (in openingspost zie ik dat actie tm 30 april loopt), maar als ik op de link klik staat er dat de actie is afgelopen!
- Natasja79v
Actievoorwaarden: ‘Probeer gratis’
1. Deze actie is geldig van 18 januari t/m 30 april 2016 en/of zolang de voorraad coupons strekt.
Eva, ik denk dus dat de voorraad coupons op is. En opsturen geen zin meer heeft.
1. Deze actie is geldig van 18 januari t/m 30 april 2016 en/of zolang de voorraad coupons strekt.
Eva, ik denk dus dat de voorraad coupons op is. En opsturen geen zin meer heeft.
@eva91, jammer dat je dit berichtje van @sailor hebt gemist.eva91 schreef:Kan iemand mij de coupon toesturen? Net page gekocht (in openingspost zie ik dat actie tm 30 april loopt), maar als ik op de link klik staat er dat de actie is afgelopen!
» Do 03 Mar 2016, 22:15 uur: Citaat: Ik zie net dat je geen coupon meer kan aanvragen. Helaas.
Voor degenen die hun bon nog niet hebben ingezonden...
Ik had Page gemaild met de vraag of het nog mogelijk was om de bon op te sturen (als je er dus al een thuis had). De reactie die ik kreeg was als volgt:
Dat klopt inderdaad. De actie is inmiddels afgelopen, maar je kunt de
coupon insturen t/m 30 april 2016.
Groeten,
Het Page Team
Ik had Page gemaild met de vraag of het nog mogelijk was om de bon op te sturen (als je er dus al een thuis had). De reactie die ik kreeg was als volgt:
Dat klopt inderdaad. De actie is inmiddels afgelopen, maar je kunt de
coupon insturen t/m 30 april 2016.
Groeten,
Het Page Team
Heb alles afgezocht naar de bijlage maar kan het nergens meer vinden helaas
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken.
- Natasja79v
ja het is een unieke code.eva91 schreef:Is de coupon voor iedereen uniek?