3 producten gratis via KIL
Re: 3 producten gratis via KIL
Leuke en vooral lekkere tip.
Creme de brie en bierbommetjes gekocht en al ingediend.
Creme de brie en bierbommetjes gekocht en al ingediend.
- tequilacin
Bierbommetjes bij de Plus gekocht. Kom ik thuis zie ik dat de houdbaarheidsdatum tot 17 Maart 2016 was...Wow, 2,5 week over datum.
Dat kan toch echt niet.
De President Brie en de Yoghurt mix bij Jan Linders gevonden!
Bedankt voor deze tip!
Dat kan toch echt niet.
De President Brie en de Yoghurt mix bij Jan Linders gevonden!
Bedankt voor deze tip!
De bierbommetjes zijn bij de AH 1+1 gratis, kan ik zonder problemen gebruik maken van deze actie?
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Grote kans dat je maar 50% terug krijgt. Er staat:
Is de actie ook geldig in combinatie met andere acties?
Ja, je kan het product in de aanbieding kopen, wij betalen dan het kortingsbedrag waar voor je het product hebt gekocht aan je terug.
Lekker! Alle drie vandaag gekocht: de Président Brie Crème bij Nettorama, en de Unox Bierbommetjes en Nestlé Mix in Rolo bij PLUS. Ben erg benieuwd
Unox Bierbommetjes:
Net bij AH geweest en de complete voorraad (circa 24 verpakkingen) uit het schap gehaald en afgeleverd aan de Servicebalie.
Reden: álle over datum! (zelfs nog van februari). Bij Albert Heijn weten ze nooit goed hoe ze hierop moeten reageren.
Ze vroegen of ik klant was, of.....
En bij een volgende keer mocht ik ze wel in het schap laten liggen en een medewerker in de winkel waarschuwen.
Net bij AH geweest en de complete voorraad (circa 24 verpakkingen) uit het schap gehaald en afgeleverd aan de Servicebalie.
Reden: álle over datum! (zelfs nog van februari). Bij Albert Heijn weten ze nooit goed hoe ze hierop moeten reageren.
Ze vroegen of ik klant was, of.....
En bij een volgende keer mocht ik ze wel in het schap laten liggen en een medewerker in de winkel waarschuwen.