3 producten gratis via KIL

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Deezers

Re: 3 producten gratis via KIL

Bericht door Deezers »

greetje11 schreef:Had ook gehaald bij appie 16 jan. 2016 :o
Niet normaal morgen ff ermee terug heb al gebeld
Daarom geven ze ze gratis weg :lol: maar 2,25 is ook wel erg duur voor 10 stukjes worst. Smaken gewoon als knakworst :mrgreen:
mollie80

Bericht door mollie80 »

hier lagen er circa 6 verpakkingen van eind november 2015, wordt schijnbaar niet veel verkocht of het wordt niet op de goede manier gespiegeld kan natuurlijk ook :)
tequilacin

Bericht door tequilacin »

mollie80 schreef:hier lagen er circa 6 verpakkingen van eind november 2015, wordt schijnbaar niet veel verkocht of het wordt niet op de goede manier gespiegeld kan natuurlijk ook :)
Wat is "gespiegeld", mollie? Mogen ze dat uberhaupt nog verkopen als de datum verlopen is?
minie

Bericht door minie »

hier ook alle zakken over datum!
Shiven

Bericht door Shiven »

citaat @tequilacin: "Wat is "gespiegeld", mollie? Mogen ze dat uberhaupt nog verkopen als de datum verlopen is?"

https://nl.wikipedia.org/wiki/Vakkenvullen

Bij het vakkenvullen is spiegelen belangrijk. De term spiegelen wordt in de detailhandel gebruikt voor het naar voren schuiven van de producten in het schap, zodat dit volledig gevuld lijkt. Er ontstaat dan een mooie 'spiegel', in de betekenis zoals ook gebruikt in de bouwkunde, of in het woord bladspiegel. De schappen-/vakkenvullers krijgen met een zekere regelmaat de opdracht om te spiegelen. Daarbij moet vaak ook de houdbaarheidsdatum in de gaten worden gehouden, de artikelen die het oudste zijn vooraan gezet worden en de verse aanvullingen erachter, het zogenaamde fifo-systeem.
tequilacin

Bericht door tequilacin »

Shiven schreef:citaat @tequilacin: "Wat is "gespiegeld", mollie? Mogen ze dat uberhaupt nog verkopen als de datum verlopen is?"

https://nl.wikipedia.org/wiki/Vakkenvullen

Bij het vakkenvullen is spiegelen belangrijk. De term spiegelen wordt in de detailhandel gebruikt voor het naar voren schuiven van de producten in het schap, zodat dit volledig gevuld lijkt. Er ontstaat dan een mooie 'spiegel', in de betekenis zoals ook gebruikt in de bouwkunde, of in het woord bladspiegel. De schappen-/vakkenvullers krijgen met een zekere regelmaat de opdracht om te spiegelen. Daarbij moet vaak ook de houdbaarheidsdatum in de gaten worden gehouden, de artikelen die het oudste zijn vooraan gezet worden en de verse aanvullingen erachter, het zogenaamde fifo-systeem.
Ah, ok! Ik wist wel dat dit gedaan wordt, maar niet dat dit spiegelen heet. Daarom nemen wij ook vaker producten die achteraan staan, en dus een langere houdbaarheidsdatum hebben... ;)
Laura89

Bericht door Laura89 »

Weet iemand waar ik de toetjes kan vinden en bij welke winkel?
Vandaag bij 3 ah's geweest maar ik kreeg ze daar niet gevonden?
Buijsje
Has thanked: 6 times
Been thanked: 7 times

Bericht door Buijsje »

Ik heb het toetje bij Jumbo gekocht.
monique33
Has thanked: 19 times
Been thanked: 1 time

Bericht door monique33 »

Hoi Laura, bij AH kun je vanachter de computer thuis al kijken of ze het in het assortiment hebben. Begrijp inmiddels dat ik verkeerd gezocht had bij AH waardoor het leek of ze ze niet hadden.
Laatst heeft iemand dat heel duidelijk uitgelegd, kan het zo snel even niet voor je vinden dat stappenplan, misschien iemand anders?
Ik heb het smarties toetje kunnen halen bij Deen.
Laatst gewijzigd door monique33 op ma 04 apr 2016, 21:50, 2 keer totaal gewijzigd.
mollie80

Bericht door mollie80 »

tequilacin schreef:
mollie80 schreef:hier lagen er circa 6 verpakkingen van eind november 2015, wordt schijnbaar niet veel verkocht of het wordt niet op de goede manier gespiegeld kan natuurlijk ook :)
Wat is "gespiegeld", mollie? Mogen ze dat uberhaupt nog verkopen als de datum verlopen is?
Je vraag is al beantwoord zie ik :)
Plaats reactie