Lekker in het Leven Cashback komt eraan
Re: Lekker in het Leven Cashback komt eraan
Net maar eens gebeld waarom ik nog steeds niet de tweede mail ontvangen heb terwijl dat in de eerste stond dat ik geselecteerd was en ze gaan het uitzoeken hoe het zit, via mail of telefoon laten ze het me dan weten.
ik heb ook de eerste mail wel gehad, maar verder niks gehoord, ik wacht geduldig!
-
Ik ben benieuwd wanneer de nieuwe link komt.
Heb vorige week al heel veel gekocht en kan dus nog steeds niets indienen.
Wat een ontzettende flut service zeg, want je zou eigenlijk al vanaf 31-3 moeten kunnen indienen.
Heb vorige week al heel veel gekocht en kan dus nog steeds niets indienen.
Wat een ontzettende flut service zeg, want je zou eigenlijk al vanaf 31-3 moeten kunnen indienen.
-
Heb ook de mail met vooraankondiging gehad, maar geen vervolg mail meer.
Ben bnieuwd
Ben bnieuwd
Vraag mij af of die nog gaat komen.. Denk dat ze over enthausiast zijn geweest. En er minder kunnen meedoen dan ze gemaild hebben
Ik heb een tijdje terug ook de aankondigingsmail gehad, maar daarna niks meer van ze gehoord.
- Natasja79v
Geprobeerd via de mail in te dienen.
Reactie; ze zijn bekend met het probleem. Het is doorgezet.
Even afwachten is het advies en dan over een tijdje nogmaals proberen via internet in te dienen.
Reactie; ze zijn bekend met het probleem. Het is doorgezet.
Even afwachten is het advies en dan over een tijdje nogmaals proberen via internet in te dienen.
Nog maar eens gebeld met ze. Vandaag (vrijdag) zou het probleem om een uur of 15.00 opgelost moeten zijn. Als het dan nog niet zou werken zou ik weer opnieuw moeten bellen. Helaas link werkt nog steeds niet. Ben er vanmiddag niet meer toe gekomen om weer te bellen. Vorige keer precies hetzelfde gehad!Didaatje schreef:Didaatje schreef:Mail gehad met verkeerde link, na het weekend wordt er een nieuwe mail gestuurd.
Ondertussen zelf maar een mail gestuurd. Ze hebben het doorgegeven aan de betreffende afdeling. Ik moest de link nog maar eens proberen, werkt dus nog steeds niet. Vorige keer precies hetzelfde gehad, verwacht nu ook niet dat het opgelost wordt.
Nieuwe link nog steeds niet ontvangen.