Vanaf nu extra voordeel met Mijn Etos
Word jij ook zo blij van persoonlijk voordeel en mooie aanbiedingen? Meld je dan aan voor het nieuwe Mijn Etos en wij verrassen je binnenkort met nieuwsbrieven vol voordeel, nieuwtjes en tips speciaal voor jou! Je krijgt ook nog eens €2.50 welkomstkorting, dus waar wacht je nog op? Vier mee!
Kan met je telefoon of je kunt een gratis kaart ophalen en dan online aanmelden
https://www.etos.nl/over-etos/ditismijn ... -%20header
Extra voordeel met mijn Etos met korting
Re: Extra voordeel met mijn Etos met korting
Bij aanmelding van de kaart een korting gekregen van € 2,50 bij besteding van € 15,00 Net een mailtje gehad dat ik een cadeautje mag uitzoeken, keuze uit andrelon conditioner, dove douche of tandpasta. Activatie gaat veel gemakkelijker als bij Kruidvat gewoon op de link klikken in het mailtje.
Bedankt voor het plaatsen, heb net de kaart gehaald en geregistreerd.
Bedankt voor de tip. Ga morgen maar eens een kaart ophalen.
Voor de mensen die de Etos app al hebben: bij Etos kun je nu inderdaad een plastic Etos kaart ophalen.
In de app ga je dan naar je paspoort, en dan op gegevens wijzigen. Hier moet je je Etos kaartnummer veranderen in het nummer dat op je plastic kaart staat, zo zijn ze gekoppeld!
In de app ga je dan naar je paspoort, en dan op gegevens wijzigen. Hier moet je je Etos kaartnummer veranderen in het nummer dat op je plastic kaart staat, zo zijn ze gekoppeld!