3 producten gratis via KIL
Re: 3 producten gratis via KIL
Ja inderdaad lekker logisch.
Ik wist het niet en nam dus 2 zakjes mee. Nog geen geld ontvangen dus ik zie het wel
En ik vond ze ook echt niet lekker haha, maar anders hadden we daar ook niet achter gekomen.
Ik wist het niet en nam dus 2 zakjes mee. Nog geen geld ontvangen dus ik zie het wel
En ik vond ze ook echt niet lekker haha, maar anders hadden we daar ook niet achter gekomen.
Groet,
Marieke
Marieke
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ja of je bent niet tevreden met een gratis product en je neem de gok dat je er twee gratis zou kunnen krijgenfeelings schreef:Dus je "moet" een gratis product laten staan bij de AH om een gratis product te krijgen bij KIL.Shiven schreef:Op de Facebook pagina van Kortingisleuk zijn inmiddels veel fans in opstand gekomen over de regeling van Kortingisleuk dat 50% wordt vergoed bij gebruikmaking van de Albert Heijn aanbieding 1 + 1 gratis.
Citaat Marry: "Ja of je bent niet tevreden met een gratis product en je neemt de gok dat je er twee gratis zou kunnen krijgen"
Gisteren zijn door Kortingisleuk.nl goedkeuringsmailtjes verzonden. Ik ben dan ook heel benieuwd wie toch twee verpakkingen Unox Bierbommetjes gratis heeft weten te scoren ( 1x via Albert Heijn + 1x via Kortingisleuk.nl). Lees het hier gráág!
Gisteren zijn door Kortingisleuk.nl goedkeuringsmailtjes verzonden. Ik ben dan ook heel benieuwd wie toch twee verpakkingen Unox Bierbommetjes gratis heeft weten te scoren ( 1x via Albert Heijn + 1x via Kortingisleuk.nl). Lees het hier gráág!
Marry het blijft onzinnig om iets gratis te kunnen krijgen moet je iets wat ook gratis is laten staan.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Gisteren goedkeuringsbericht gehad met weer niet welk product/welke producten ze goed hebben gekeurd. Tot mijn verbazing hebben ze 1 product wat ik afgelopen woensdag heb gekocht goedgekeurd en overgemaakt. Andere product wat ik ook heb ingediend die dag en 1 ander product 3 dagen ervoor nog niet.
Vandaag mijn geld teruggekregen van de 3 producten, in totaal 5,18 euro, klopt helemaal
Maandag gekocht, dus nog vrij snel vind ik!
Maandag gekocht, dus nog vrij snel vind ik!
Heeft iemand toevallig ook last van het feit dat als je bij de pagina komt waarin je de producten moet aanvinken, er dan staat dat ze alledrie al geactiveerd zijn, terwijl dat niet zo is? Ik weet zeker dat ik nog niet meegedaan heb met deze actie, dus ik begrijp niet waarom er staat dat ze al geactiveerd zijn? Is er een storing bij kortingisleuk of zo?
Sophie100, gekeken m.b.v. de laptop, maar jouw probleem niet geconstateerd. Is de juiste persoon wel ingelogd?
Hoi Sophie100,
dat probleem heb ik ook. Heb naar KIL gemaild. Wacht op antwoord.
dat probleem heb ik ook. Heb naar KIL gemaild. Wacht op antwoord.
Ja, ingelogd. Ik heb het zelfs op verschillende apparaten geprobeerd. Ik denk dat het een foutje bij kortingisleuk is. Ik probeer het volgende week maar nog eens.Shiven schreef:Sophie100, gekeken m.b.v. de laptop, maar jouw probleem niet geconstateerd. Is de juiste persoon wel ingelogd?