3 producten gratis via KIL
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: 3 producten gratis via KIL
Beetje O.T.
Heb via mail gevraagd of ze het volgende kunnen aanpassen : je geboortedag en maand typen i.p.v. te moeten scrollen en enteren.
Ook als je moet aangeven in welke winkel je het gekocht hebt, nu -> scrollen i.p.v. op de eerste letter van de desbetreffende supermarkt te tikken, b.v. de J. tikken en dan zit je bij Jumbo (bij andere site's)
Heb aangegeven dat ik een beetje lui ben, of is het toch iets klantvriendelijker.
Heb via mail gevraagd of ze het volgende kunnen aanpassen : je geboortedag en maand typen i.p.v. te moeten scrollen en enteren.
Ook als je moet aangeven in welke winkel je het gekocht hebt, nu -> scrollen i.p.v. op de eerste letter van de desbetreffende supermarkt te tikken, b.v. de J. tikken en dan zit je bij Jumbo (bij andere site's)
Heb aangegeven dat ik een beetje lui ben, of is het toch iets klantvriendelijker.
Dat had ik ook bij een vorige actie, maar na een mailtje van mijn kant hebben ze dat handmatig voor me opgelost.Sophie100 schreef:Heeft iemand toevallig ook last van het feit dat als je bij de pagina komt waarin je de producten moet aanvinken, er dan staat dat ze alledrie al geactiveerd zijn, terwijl dat niet zo is? Ik weet zeker dat ik nog niet meegedaan heb met deze actie, dus ik begrijp niet waarom er staat dat ze al geactiveerd zijn? Is er een storing bij kortingisleuk of zo?
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Duurde het bij jullie ook zolang voordat er een goedkeuring kwam?
Ik heb 6 apr ingestuurd. Net maar een mail verstuurd met de vraag of alles oke is.
Had namelijk nog geen goedkeuring
Ik heb 6 apr ingestuurd. Net maar een mail verstuurd met de vraag of alles oke is.
Had namelijk nog geen goedkeuring
Op 5 april wel bevestiging gehad maar geen goedkeuring.
Ik wacht nog een paar dagen
Ik wacht nog een paar dagen
Groet,
Marieke
Marieke