Probeer gratis Cocio Classic Chocolate Milk 900 ml

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marga

Re: Probeer gratis Cocio Classic Chocolate Milk 900 ml

Bericht door Marga »

In Groningen zijn ze te krijgen bij de AH aan de rijksweg (vlakbij Damsterdiep).

Ik heb het geld ook niet terug gehad. Ik heb een bankrekening bij de KNAB bank en ze blijven maar zeggen dat het rekeningnummer niet klopt.
Het nummer klopt echter prima.

Nu wacht ik al meer dan 6 weken op het geld en ondanks toezeggingen dat het komt krijg ik helemaal niks terug.

Er is daar volgens mij maar 1 iemand die alles afhandelt ene Barbara en het lukt haar schijnbaar niet het gewoon over te maken. Heel vervelend.
Shiven

Bericht door Shiven »

@B2B en @Marga, Ik denk dat jullie probleem te maken heeft met het feit dat ARLA de bedragen overboekt vanaf een buitenlandse rekening.
Het geld wordt dan wel braaf overgemaakt, maar het bedrag zal uiteindelijk niet op jullie spaarrekening aankomen.
De Consumentenservice zal wel kunnen zien dat het bedrag naar jullie is overgemaakt, maar waarschijnlijk niet dat het bedrag weer bij hun is teruggekomen. Vaak moet daar de afdeling Boekhouding voor worden ingeschakeld.
Indien jullie een ander bankrekeningnummer aan ARLA doorgeven, zal het vast alsnog goed komen.
Succes.
Laatst gewijzigd door Shiven op di 26 apr 2016, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Bericht door B2B »

Het is geen spaarrekening waar het bij mij heen moet maar een normale ING rekening.
Ik begrijp er geen bal van. Ze willen ook geen printscreen sturen van de betaling. Want dat is teveel werk????
Mijn moeder (ook ing) heeft wel netjes haar geld terug ontvangen.
Het komt van een duitse rekening af.
Shiven

Bericht door Shiven »

@B2B, Bij het overtypen van jouw naam kunnen ze ook een fout hebben gemaakt, waardoor naam en bankrekeningnummer niet met elkaar overeenkomen.
B2B

Bericht door B2B »

Dat maakt tegenwoordig niet meer uit.
Als het ibannummer klopt dan wordt het overgemaakt ook al heb je als naam Piet Puck of onbekend staan.
B2B

Bericht door B2B »

Nou ik ben door een Poolse tak van Arla gemaild of ik door wilde geven wanneer de betaling ontvangen was.
Ik had gevraagd om een printscreen van de betaling naar mij toe. Er zat iets bij met een crediteurennummer en een DK bankrekeningnummer. Maar ik zag verder nergens mijn rekeningnummer staan. Dus kan nog niets controleren.

Ze doen hun best. Alleen heb ik daar niet veel aan op dit moment. Ga toch maar is bellen :)
B2B

Bericht door B2B »

Ze krijgen het niet voor elkaar om het over te maken naar mijn rekening. Het bedrag wordt elke keer terug gestort.
Ter compensatie sturen ze een leuk pakket op waar ik natuurlijk mee akkoord ben gegaan :D
Mariette

Bericht door Mariette »

Vervelend voor je dat het met geld terug ontvangen niet gelukt is, nu maar genieten van het pakket dat je gaat ontvangen van ze.
Yakki

LAATSTE KANS!

Bericht door Yakki »

Denk erom dat vandaag de laatste dag is van de actie! :!:
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. :D
Marga

Bericht door Marga »

Ondanks diverse toezeggingen heb ik het geld nog altijd niet terug.

Jullie wel?
Plaats reactie