Sue-tje schreef:De facebook pagina heeft een mail terug gestuurd dat ik contact met highco moet zoeken. Maar zie hierboven weer dat ze er niet over gaan. Wat is dit nu?
Ik heb hier via facebook ook over gemaild.
Ook dat er duidelijkheid moet komen, en niet ons van het kastje naar de muur sturen
Hopelijk heb ik gauw antwoord
Je hoeft je geen zorgen te maken. We hebben zelf ook contact opgenomen met HighCo en zij zullen hier rekening mee houden. De producten die je hebt gekocht (voordat de voorwaarden werden aangepast) zullen zeker aanvaard worden.
Wil/kan iemand mij uitleggen hoe ik de bonnen upload.
Ik heb er wel 7 en als ik er een upload zie ik bv bon 1 en dan upload ik de tweede dan zie ik bon 2. Volgens mij overschrijft het systeem dan 1ste bon?
Is het dan de bedoeling dat je de producten per keer moet insturen?
Ik hoop dat ik duidelijk ben in mijn verhaal en hoop op jullie hulp. bedankt alvast
@Cleo, Bij 7 kassabonnen moet je 7x de gehele procedure doorlopen.
Dit betekent dat je 7x een deelnamebevestiging in je mailbox ontvangt.
Het is dus wel wat werk.
Je hoeft je geen zorgen te maken. We hebben zelf ook contact opgenomen met HighCo en zij zullen hier rekening mee houden. De producten die je hebt gekocht (voordat de voorwaarden werden aangepast) zullen zeker aanvaard worden.
Groet,
Team Lekker in het Leven
Ik heb nog steeds geen duidelijkheid omtrent uitbetaling onder de oude voorwaarden van highco. De bevoegde afdeling bemoeit zich er nu mee en vragen de link naar de oude voorwaarden. Jammer genoeg leiden alle links nu naar de nieuwe voorwaarden. Heeft iemand de oude voorwaarden opgeslagen en wil die aan mij doorsturen?
scoobie schreef:Bij de algemene voorwaarden staat nu dat de cash-back actie niet geldig is in combinatie met andere kassakortingen. Heeft dat er altijd al gestaan of hebben ze dat nu aangepast? ...
Dit bericht was van 20 april 2016. Die dag daarvoor werden er berichten geplaatst op dit forum dat de link niet werkte, dus ligt het voor de hand dat toen de voorwaarden zijn aangepast.
Maar ik vind het wel heel flauw van de 'bevoegde afdeling' dat ze er naar vragen, want het lijkt mij dat ze dat zelf duvels goed weten,
Jammer, ik moet alles nog kopen en begrijp nu dat LIHL alleen vergoedt als ik de normale winkel verkoopprijs betaal? Tja, dan is het allemaal niet zo interessant meer...