Lekker in het Leven Cashback komt eraan

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Lotje

Re: Lekker in het Leven Cashback komt eraan

Bericht door Lotje »

Sue-tje schreef:Dag ######,

Je hoeft je geen zorgen te maken. We hebben zelf ook contact opgenomen met HighCo en zij zullen hier rekening mee houden. De producten die je hebt gekocht (voordat de voorwaarden werden aangepast) zullen zeker aanvaard worden.

Groet,
Team Lekker in het Leven
Ik heb anders van highco nog steeds geen geruststellend antwoord ontvangen, zij zeggen (op dit moment) ook nog in afwachting van duidelijkheid. En aangezien zij de uitbetalingen doen.
En geen woord over hun eerdere toezegging.
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

Wat raar Lotje.
Ik weet wel dat ik heel goed in de gaten ga houden dat ik het terugkrijg. Anders krijgen ze bovenstaande mail retour..
miss piggy

Bericht door miss piggy »

Van de LIHL facebookpagina;
Renate Ben Ik
Pas op, de voorwaarden zijn opeens aangepast. Dus ze hebben ja gezegd en doen nee door t aan te passen..

Vind ik leuk · Beantwoorden · 20 april om 16:24
Lekker in het leven
Hallo allemaal,

We begrijpen de verwarring. Het klopt dat de voorwaarden zijn aangepast na de start van de actie. Er is door ons een fout gemaakt en deze hebben we nu rechtgezet. In de voorwaarden staat ook dat we daar in deze omstandigheden het recht toe hebben. Om verdere verwarring te vermijden, zetten we de belangrijkste puntjes nog even op een rijtje:

• De promoties die jullie hebben ingevoerd vóór de aanpassing van de voorwaarden zullen geaccepteerd worden
• De cash-back is dus niet geldig in combinatie met andere kassakortingen of promoties

Indien jullie nog vragen of opmerkingen hebben, kun je het beste een e-mail sturen naar pgconsument@highco.be. Zij zijn verantwoordelijk voor de communicatie over deze actie en zullen met veel plezier al jullie vragen beantwoorden.

We hopen dat we hiermee de verwarring hebben weggenomen.

Groet en een fijne dag,
Team Lekker in het Leven

Vind ik leuk · Beantwoorden - 26 april om 19.04
Lotje

Bericht door Lotje »

miss piggy schreef:Van de LIHL facebookpagina;
Renate Ben Ik
Pas op, de voorwaarden zijn opeens aangepast. Dus ze hebben ja gezegd en doen nee door t aan te passen..

Vind ik leuk · Beantwoorden · 20 april om 16:24
Lekker in het leven
Hallo allemaal,

We begrijpen de verwarring. Het klopt dat de voorwaarden zijn aangepast na de start van de actie. Er is door ons een fout gemaakt en deze hebben we nu rechtgezet. In de voorwaarden staat ook dat we daar in deze omstandigheden het recht toe hebben. Om verdere verwarring te vermijden, zetten we de belangrijkste puntjes nog even op een rijtje:

• De promoties die jullie hebben ingevoerd vóór de aanpassing van de voorwaarden zullen geaccepteerd worden
• De cash-back is dus niet geldig in combinatie met andere kassakortingen of promoties

Indien jullie nog vragen of opmerkingen hebben, kun je het beste een e-mail sturen naar pgconsument@highco.be. Zij zijn verantwoordelijk voor de communicatie over deze actie en zullen met veel plezier al jullie vragen beantwoorden.

We hopen dat we hiermee de verwarring hebben weggenomen.

Groet en een fijne dag,
Team Lekker in het Leven

Vind ik leuk · Beantwoorden - 26 april om 19.04
Ja, en dan stuur je een mail naar highcodata, maar die mailden gisteren dus weer dat ze het nog niet weten....
miss piggy

Bericht door miss piggy »

Lotje schreef: Ja, en dan stuur je een mail naar highcodata, maar die mailden gisteren dus weer dat ze het nog niet weten....
Waarom wacht je niet gewoon af wat er uiteindelijk uitbetaald wordt? Mijn berichtje was bedoeld om duidelijk te maken dat iedereen zich kan beroepen op deze openbare toezegging van LIHL zodat we niet allemaal een persoonlijk bevestiging nodig hebben mocht er onverhoopt toch te weinig teruggestort worden. De voorwaarden zijn 20 april gewijzigd.
sailor

Bericht door sailor »

Maakt het uit welke oral-b je koopt. Want staat er niet echt duidelijk op.
Raya1982
Been thanked: 1 time

Bericht door Raya1982 »

sailor schreef:Maakt het uit welke oral-b je koopt. Want staat er niet echt duidelijk op.
Volgens mij alle soorten uit het oral B 'gamma' zoals er staat. Van alle retailers. Dus ik neem alle soorten bij alle soorten winkels geldig. Zolang het maar geen actie of korting is..
Ik heb oral B tandpasta bij de Action gekocht.
Annett

Bericht door Annett »

Even een heel stom vraagje, kan het zijn dat de e-mail met de link vanzelf verdwijnt uit de inbox, kan niets meer terugvinden, ik had al meegedaan, maar wou nog een product kopen en invullen.
Natasja79v

Bericht door Natasja79v »

Annett schreef:Even een heel stom vraagje, kan het zijn dat de e-mail met de link vanzelf verdwijnt uit de inbox, kan niets meer terugvinden, ik had al meegedaan, maar wou nog een product kopen en invullen.
nee die verdwijnt niet vanzelf. Alleen als je hem daadwerkelijk handmatig verwijderd.
Wellicht nog in je prullenbak?
Annett

Bericht door Annett »

Natasja79v schreef:
Annett schreef:Even een heel stom vraagje, kan het zijn dat de e-mail met de link vanzelf verdwijnt uit de inbox, kan niets meer terugvinden, ik had al meegedaan, maar wou nog een product kopen en invullen.
nee die verdwijnt niet vanzelf. Alleen als je hem daadwerkelijk handmatig verwijderd.
Wellicht nog in je prullenbak?
Nee, maar die had ik ook gelegd onlangs. Stom van mij, ik dacht echt dat ik het bewaard heb, gelukkig had ik nog een e-mail met een link van 2015 en daar kom je nu bij de producten van 2016 uit.
Plaats reactie