Probeer gratis Fanta 1,5L
Re: Probeer gratis Fanta 1,5L
Eindelijk is vandaag het refundbedrag van Fanta bijgeschreven. Op de 1e dag v/d actie (16 april) al ingediend.
Streeftermijn betaling: 'binnen 4 werkdagen', whahaha.
Streeftermijn betaling: 'binnen 4 werkdagen', whahaha.
Ik heb € 1,80 betaald en vandaag heb ik datzelfde bedrag terug ontvangen.
Hoi Mariëtte, ik heb € 1,80 terugontvangen van KIL. Had 1 fles Fanta op mijn kassabon staan, waarvan 50% AH Bonuskorting afging.Mariette schreef:@Shiven wat heb je aan bedrag mogen terug ontvangen van de Fanta?
Dus per saldo heb ik € 0,90 betaald en dus € 0,90 winst.
De aanbieding zoals die in de AH Bonusfolder stond was 1 + 1 gratis, maar zoals gezegd had ik maar 1 fles genomen.
Héél verrassend dus dat ook 1 Fanta fles als Bonusaanbieding werd aangemerkt.
Ik wilde gisteren mijn aanvraag voor de Fanta indienen en toen kreeg ik de mededeling dat de aktie was afgelopen. Er staat duidelijk indienen t/m 31 juli 2016.
Op het etiket van laat je fantasie bruisen (etiket designen wedstrijd) staat ook duidelijk probeer fanta gratis proberen. Die wedstrijdformulieren hangen voor het eerst afgelopen vrijdag in onze ah.
Dat is toch niet eerlijk. Iedereen gaat toch niet eerst die voorwaarden lezen? Zeker mijn kleindochter niet.
Op het etiket van laat je fantasie bruisen (etiket designen wedstrijd) staat ook duidelijk probeer fanta gratis proberen. Die wedstrijdformulieren hangen voor het eerst afgelopen vrijdag in onze ah.
Dat is toch niet eerlijk. Iedereen gaat toch niet eerst die voorwaarden lezen? Zeker mijn kleindochter niet.
Je kunt de foto/scan v/d Fanta-kassabon alsnog per e-mail naar KiL zenden, met het verzoek jouw aanvraag handmatig in behandeling te nemen.
hoefsmid schreef:Ik wilde gisteren mijn aanvraag voor de Fanta indienen en toen kreeg ik de mededeling dat de aktie was afgelopen. Er staat duidelijk indienen t/m 31 juli 2016.
Het is toch wel belangrijk om deze goed te lezen zodat je weet of aanbiedingen mogen of dat je het artikel bv bij een bepaalde supermarkt moet kopen, of er een maximum vergoedingen zijn en tja ook de einddatum van de actie is belangrijk. Actieformulieren zijn hier ook altijd (te) laat, je moet altijd alert blijven bij gta's.
Maar in dit geval zit je nog binnen de tijd dus ik zou een mailtje sturen. Bij kil doen ze daar niet zo moeilijk mee, dat is tenminste mijn ervaring. Succes!
LIJKT niet zo moeilijk. KIL is van Scoupy en uit ervaring weet ik dat Scoupy doet alsof ze zo easy going zijn, maar het toch echt niet zijn.
@hoefsmid, ik had precies hetzelfde en heb KIL gemaild met de verwijzing dat indienen via de website niet meer mogelijk was (terwijl de looptijd t/m 31 juli is) met vermelding van mijn gegevens en de kassabon. Volgende dag direct een mailtje dat de aanmelding goed was verwerkt. Bij vriend en zusje idem dito. Ik zou dus gewoon even een mailtje sturen, voor zover nog niet gedaan