6 producten gratis bij de Plus vanaf 1 mei
Re: 6 producten gratis bij de Plus vanaf 1 mei
Bon met 6 prod ingediend,deze is afgekeurd omdat het niet te lezen was.
nieuwe foto gemaakt en daarna 3 prod afgekeurd omdat de bon al gebruikt was....
deze tekst kreeg ik in de mail bij die 3 produkten:
Reden: Kassabon is al gebruikt
We vermoeden dat de ingediende kassabon al een keer is gebruikt voor een eerdere Cashback-aanvraag van dit product. Controleer voor je de Cashback-aanvraag indient of een kennis of familielid niet per ongeluk dezelfde kassabon gebruikt heeft. Koop je voor meerdere mensen tegelijkertijd actieproducten? Reken dan per persoon af. Iedere Scoupy-gebruiker heeft namelijk een eigen, unieke kassabon nodig om mee te mogen doen.
Of ze zijn idd overgenomen of hebben gewoon de tekst niet goed gekopieerd
(Zelfde foto nog een keer gestuurd en nu wel goedgekeurd en al uitbetaald gekregen)
nieuwe foto gemaakt en daarna 3 prod afgekeurd omdat de bon al gebruikt was....
deze tekst kreeg ik in de mail bij die 3 produkten:
Reden: Kassabon is al gebruikt
We vermoeden dat de ingediende kassabon al een keer is gebruikt voor een eerdere Cashback-aanvraag van dit product. Controleer voor je de Cashback-aanvraag indient of een kennis of familielid niet per ongeluk dezelfde kassabon gebruikt heeft. Koop je voor meerdere mensen tegelijkertijd actieproducten? Reken dan per persoon af. Iedere Scoupy-gebruiker heeft namelijk een eigen, unieke kassabon nodig om mee te mogen doen.
Of ze zijn idd overgenomen of hebben gewoon de tekst niet goed gekopieerd
(Zelfde foto nog een keer gestuurd en nu wel goedgekeurd en al uitbetaald gekregen)
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Dat vraag ik mij ook af. Vooral omdat KIL plots supersnel is ivm eerder en vergelijkbare mailtjes stuurt.Deezers schreef:De mailtjes lijken nu op die van Scoupy.. Zou KiL zijn overgenomen door Scoupy?
Afgekeurd omdat de tijd en datum ontbreken. Terwijl die toch heel duidelijk te zien is.
Pff, wordt er een beetje moe van, eerst maandag berichtje met foto's van de verpakkingen naar de klantenservice, maar daar kreeg ik (nog) geen antwoord op, vandaag de marinade met een foto van de kassabon samen met de verkeerde achterkantstickers via de website ingediend, maar dat werd weer afgekeurd : verkeerd product, ..... nee goed product, maar de fabrikant heeft de verpakkingen met de verkeerde stickers beplakt....Ja, ik weet ook wel dat dit raar is....
Dat ze vandaag ueberhaupt werken...
Annett, misschien een idee om terug te gaan naar de winkel of de Plus zelf te benaderen .Annett schreef:Pff, wordt er een beetje moe van, eerst maandag berichtje met foto's van de verpakkingen naar de klantenservice, maar daar kreeg ik (nog) geen antwoord op, vandaag de marinade met een foto van de kassabon samen met de verkeerde achterkantstickers via de website ingediend, maar dat werd weer afgekeurd : verkeerd product, ..... nee goed product, maar de fabrikant heeft de verpakkingen met de verkeerde stickers beplakt....Ja, ik weet ook wel dat dit raar is....
Heb ik ook gedaan want een verkeerde sticker of zoals bij mij verkeerd in kassasysteem is een fout van de winkel.
Denk dat ik dat ook ga doen, hoop alleen dat ze ook goede verpakkingen hebben, want vrees dat de producent zelf de stickers geplakt heeft, want het zijn "buitenlandse" verpakkingen, waar de Nederlandse handleiding en streepjescode erop geplakt zijn, dat hebben ze niet bij de Plus zelf gedaan.
Kan ook dat ze gewoon bij dezelfde reclame/media-bureau zitten of dezelfde soort mail template gebruiken.Deezers schreef:De mailtjes lijken nu op die van Scoupy.. Zou KiL zijn overgenomen door Scoupy?
Maar zou me ook niks verbaZen als dezelfde bedrijf erachter zit zoals kruidvat en de trekpleister
net even gezocht en scoupy zit in amstelveen en korting is leuk in den haag dus toch een ander bedrijf
Krijg net een mail van SCOUPY:
Dus het zal toch door scoupy geregeld worden.
Dus het zal toch door scoupy geregeld worden.