Lekker in het Leven Cashback komt eraan
Re: Lekker in het Leven Cashback komt eraan
eerst alle bedragen bij elkaar opgeteld en het klopte precies met wat ik er voor had betaald.
ook ontvangen
€3 voor dreft tabs ( €1 betaald )
€1,47 voor mr proper ( ook zoveel voor betaald )
€3 voor ambi pur spray ( was 1+1, rond €1,75 voor betaald )
€3 voor ambi pur textiel vervrisser ( was 1+1 , rond €1,90 betaald)
€1 voor dreft afwasmiddel ( 1 betaald )
€3 voor dreft tabs ( €1 betaald )
€1,47 voor mr proper ( ook zoveel voor betaald )
€3 voor ambi pur spray ( was 1+1, rond €1,75 voor betaald )
€3 voor ambi pur textiel vervrisser ( was 1+1 , rond €1,90 betaald)
€1 voor dreft afwasmiddel ( 1 betaald )
- tequilacin
Ik heb aan de uitbetaling ca. 3€ overgehouden! Mooi, toch!
hier ook meer terug dan betaald, ze hebben dus inderdaad gedaan wat beloofd is, toch netjes ( al was het veranderen van de voorwaarden niet zo netjes )
Ik heb ook alles uitbetaald gekregen zoals beloofd voordat er een wijziging in de voorwaarden werd gedaan.
Toen ik de head & shoulders ging indienen stond er dat ik 1,50 euro terug zou krijgen maar ik heb 2,55 euro terug gekregen.
Toen ik de head & shoulders ging indienen stond er dat ik 1,50 euro terug zou krijgen maar ik heb 2,55 euro terug gekregen.
En zo is alles toch nog goed gekomen
Lihl heeft zich keurig aan z'n belofte gehouden, dat mag ook wel eens gezegd worden
Lihl heeft zich keurig aan z'n belofte gehouden, dat mag ook wel eens gezegd worden
Heeft iemand de elektrische luchtverfrisser van Ambi Pur met houder en navulling in één verpakking ingediend en deze ook vergoed gekregen? Het is namelijk nogal onduidelijk of je twee verschillende verpakkingen moet kopen of allebei in één.
Ik heb dit gedaan en gewoon het geld terug gekregenRaven schreef:Heeft iemand de elektrische luchtverfrisser van Ambi Pur met houder en navulling in één verpakking ingediend en deze ook vergoed gekregen? Het is namelijk nogal onduidelijk of je twee verschillende verpakkingen moet kopen of allebei in één.
Dat is fijn om te weten, dank voor je antwoord.wecky schreef:Ik heb dit gedaan en gewoon het geld terug gekregenRaven schreef:Heeft iemand de elektrische luchtverfrisser van Ambi Pur met houder en navulling in één verpakking ingediend en deze ook vergoed gekregen? Het is namelijk nogal onduidelijk of je twee verschillende verpakkingen moet kopen of allebei in één.
Ik keek de bedragen na en zag dat ik 3 producten mistte bij de terugbetaling.
Deze stonden samen op 1 bon, dat scheelt.
Het was de eerste die ik had ingediend en daarna was er storing op de website, dus ik ga er vanuit dat het indienen niet goed is gegaan.
Nu nogmaals ingediend in de hoop dat het lukt nu.
Moet ik dus nog even in de gaten houden.
Deze stonden samen op 1 bon, dat scheelt.
Het was de eerste die ik had ingediend en daarna was er storing op de website, dus ik ga er vanuit dat het indienen niet goed is gegaan.
Nu nogmaals ingediend in de hoop dat het lukt nu.
Moet ik dus nog even in de gaten houden.
Groet,
Marieke
Marieke