Vanaf maandag 6 juni nieuwe Scoupy acties

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
koekje
Been thanked: 1 time

Re: Vanaf maandag 6 juni nieuwe Scoupy acties

Bericht door koekje »

Miranda schreef:
Famke schreef:Bedankt voor het melden. Ik hoop toch wel op minstens 1x 100%. De Scoupy Chio Crunchy heb ik na vragen ook gekregen, maar jammer genoeg roteind rijden naar een winkel die het als het goed is heeft.

Hier hetzelfde en om een afstand van 25 km nou te gokken dat ze het hebben doen we maar niet.
meedoen met een actie is toch niet verplicht? En anders is het wellicht een optie om vooraf te bellen of iets op voorraad is :roll:
Penterman

Bericht door Penterman »

Meriam schreef:
Penterman schreef:Melkunie Milk&Fruit original Aardbei Kers
Nalys Easy & clean huishoudpapier in doos
Spa Lemon cactus

Waar heb je deze producten zien staan? Ik zie nog niets hierover staan op de scoupy site namelijk.
Ik kreeg mail van Scoopy met een vaag plaatje om te raden welke producten er in de nieuwe actie zitten :roll:

Afbeelding
"Maandag hebben we weer een heleboel leuke cashback-acties voor je. Hou de app of de website dus goed in de gaten. We lichten alvast een tipje van de sluier op: als je goed kijkt, raad je misschien al welke producten er meedoen."

Mijn gok, van links naar rechts,

Melkunie Milk&Fruit original Aardbei Kers.
Head&Shoulders 250-300 ml Shampoo.
Nalys Easy & clean huishoudpapier in doos.
Spa Lemon cactus.
Activia Fusion bosbes acai of framboos lychee.

Alleen het groene pak in het midden herken ik niet :geek:
Laatst gewijzigd door Penterman op zo 05 jun 2016, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Miranda
Has thanked: 10 times
Been thanked: 4 times

Bericht door Miranda »

koekje schreef:
Miranda schreef:
Famke schreef:Bedankt voor het melden. Ik hoop toch wel op minstens 1x 100%. De Scoupy Chio Crunchy heb ik na vragen ook gekregen, maar jammer genoeg roteind rijden naar een winkel die het als het goed is heeft.

Hier hetzelfde en om een afstand van 25 km nou te gokken dat ze het hebben doen we maar niet.
meedoen met een actie is toch niet verplicht? En anders is het wellicht een optie om vooraf te bellen of iets op voorraad is :roll:
Dat zeg ik toch ook niet!?

Bellen is een optie maar ik persoonlijk ga sowieso geen 25 km rijden voor een zak borrelnootjes hoor. ;-)
Eertje

Bericht door Eertje »

Ik denk dat dat groene in het midden een fles Ajax schoonmaakmiddel is.
Afbeelding
Afbeelding
image.jpeg (40.89 KiB) 4542 keer bekeken
kuikentje

Bericht door kuikentje »

bah weer alleen 1 gta alleen de activia gratis :( en de rest koop ik normaal al niet dus ook niet voor 50 cent, koop dan liever iets wat ik echt lekker vind ;)
Crazy9

Bericht door Crazy9 »

Geen idee wat dat product met die rode dop is.
Famke
Has thanked: 44 times
Been thanked: 42 times

Bericht door Famke »

De Gta's zijn:
- Activia Fushion 100% gta -> Alleen geldig op Activia Fusion Bosbes Açaí en Activia Fusion Framboos Lychee 4 x 125 g.
- Spa Fruit 1,25l voor 0,50 euro -> Alleen geldig op Spa Fruit 1,25L Lemon Cactus, Citron, Apple, Orange, Citrus Fruit en Forest Fruit.
- Melkunie Milk & Fruit 1 l original voor 0,50 euro -> Alleen geldig op Milk&Fruit Original Aardbei Banaan en Milk&Fruit Original Aardbei Kers 1 liter.
- Echte suikervrije drop Wieltjes (Oldtimers) voor 0,50 euro -> Alleen geldig op Oldtimers De Echte Suikervrije Salmiak Drop Wieltjes, De Echte Suikervrije Zoute Drop Wieltjes en De Echte Suikervrije Menthol Drop Wieltjes 2 x 25 g.
- Nalys Easy & Clean vellen 90 vellen huishoudpapier voor 0,50 euro
- Head and Shoulders 250-300 ml voor 0,50 euro -> Alleen geldig op Head & Shoulders shampoo fles 250 ml, 270 ml & 300 ml en NIET geldig op de grote flessen van 450 ml & 500 ml.
Famke

Bericht door Famke »

Crazy9 schreef:Geen idee wat dat product met die rode dop is.
Het is geen rode dop. :ugeek: Het is een roze/rood balkje van de Nalys verpakking met de verpakking van de Drop Wieltjes van Oldtimers ervoor waardoor het lijkt alsof het een dop is.
willy13

Bericht door willy13 »

Bij mij staat in mijn accountant wederom de bon van Lassie Zilvervliesrijst + Linzen proberen voor 50 cent.
Famke

Bericht door Famke »

willy13 schreef:Bij mij staat in mijn accountant wederom de bon van Lassie Zilvervliesrijst + Linzen proberen voor 50 cent.
Is dat niet een oude? Er staat bij mij vanaf datum 23-5.
Plaats reactie